pittige dame

Discussie in 'Baby en dreumes' gestart door inkie1980, 25 jan 2009.

Topicstatus:
Niet open voor verdere reacties.
  1. yake

yake Fanatiek lid

25 jun 2006
    2.791
    0
    0
    He Kiwi, geef mij ook een jongetje over een maand of 7 :) !

2. Snoopy1979

Snoopy1979 VIP lid

8 okt 2006
    34.228
    7.276
    113
    Vrouw
    Brabant
    Hier ook zo'n dramaqueen. Ik vind het eerlijk gezegld (nog wel ;)) heerlijk, zo'n temperamentvol meisje! Soms lastig, maar meestal leuk ;).

Wat ik vooral lastig vind is dat als er echt wat is, het niet altijd meteen duidelijk is. Vanavond bijvoorbeeld, we dachten dat ze weer 'zo'n bui' had, maar ze had dus diaree (kiesjes ;)) en vuurrode billen en dus gewoon pijn :(.

3. Kiwi1

Kiwi1 Fanatiek lid

26 dec 2007
    4.849
    0
    0
    50% kans dat er nu 1 in de maak is ;) Straks krijg je het nog lekker rustig!

4. Angeltje24

Angeltje24 Bekend lid

22 nov 2006
    536
    1
    18
    ja hoor hier nog zo'n diva in huis! En dat heeft ze niet van een vreemde... heb ik mij laten vertellen :(

5. missym

missym VIP lid

14 mei 2006
    7.750
    12
    38
    jongens hebben het ook! Alleen omdat het topic pittig meisje heet kijken denk ik weinig jongens mama's!

Hier ook slaan, krijsen, wijzen wat hij wel wil (de afstandbediening, midden in de nacht naar beneden, dingen die niet mogen) en dan boos worden als je nee zegt. Als je hem in bed legt en hij wil niet slapen, dan schopt hij in het wilt met zijn benen. :rolleyes: vermoeiende periode, ookal word het weer wat beter!

6. missym

missym VIP lid

14 mei 2006
    7.750
    12
    38
    Oh aankleden of verschonen is een hel, trappen, slaan, omdraaien, krijsen.............

7. debs

debs Actief lid

19 nov 2006
    271
    0
    0
    Barendrecht
    Dan wil ik de mama's die nu op een jongetje hopen even uit de "droom" helpen.... ;)
    Hier de mannelijke vorm... een drama king dus.

Slaan is erg leuk, gillen als iets niet mag. Compleet met hele dikke pruillip. Boos worden als iets niet lukt. Oh ja de afstandbediening is hier ook favoriet.
    Tja en meer van dat soort grappen.

8. Saskia78

Saskia78 Niet meer actief

hmm meeste jongetjes die ik ken zijn juist wat rustiger
    al is het voorbeeld wat ik het meest van dichtbij zie... wel rustig tot in het extreme :)

die lijkt op zn paps :)
    gewoon relaxt!

9. Kimmies

Kimmies Actief lid

9 mrt 2007
    205
    0
    0
    Hoe gaat het met het slapen?

10. Saskia78

@kimmies: bij mij?
    nou normaal zonder enig probleem... alleen nu al 2 dagen dus absoluut niet
    vannacht maar weer naar de bank verkast...
    ze slaapt alleen als ze rechtop zit :(
    beetje last van overdosis snottebellen :(

11. Kimmies

Kimmies Actief lid

9 mrt 2007
    205
    0
    0
    Heeft ze geen middenoorontsteking? Heeft Isa ook gehad en toen wilde ze ook niet liggen....

12. haha, ik moet ook wel lachen hoor.

die kleine dametjes met hun eigen willetje :)
    Ik heb mijn handen vol aan mijn kleine meid, maar ik vind het wel enorm leuk dat ze zo,n deugniet is.

zo klein en al zo veel pit....daar geniet ik echt van.
    en straks zal het wel niet zo leuk meer zijn, maar wie dan leeft wie dan zorgt!

13. Saskia78

@kimies ze trekt niet aan dr oortje.. en ik mag er ook gewoon aan zitten en dergelijke
    dus denk het niet
    maar ben beetje bang voor een bijholteontsteking of in die trant.. want dat ligt ook helemaaaaal niet lekker
    en anders heeft ze in ieder geval genoeg snot om moeite te hebben met ademhalen denk ik

maar.. toevallig word ik zo nog gebeld door de assistente van de huisarts.. dus maar eens vragen fo zij goede tips heeft over wat het kan zijn.
    bijholteontsteking krijg je geen medicijnen voor.. dus daar hoef ik niet perse voor langs de huisarts.. (LUUF!)
    en als zij andere ideeen heeft kan ik altijd eventjes langs gaan :)

14. MamavEsmee

MamavEsmee Niet meer actief

Heerlijk om te lezen..

Hier af en toe ook een drift kikker.. Vorige week zette ik haar op de grond en dat stond madam niet aan.. Zet ze zo d'r tanden in mijn been... :confused:

15. inkie1980

inkie1980 Bekend lid

13 mei 2007
    557
    0
    0
    rozenburg
    nou...ben blij dat ik zoveel herkening lees bij jullie.

zo bijdehand is ze al vannaf geboorte moet ik zeggen.
    toen ze nog zo klein was,wou ze rechterop.en lag dan omhoog te bewegen met dat nekje,en werdt pissig dat t niet lukte,

ze liet meteen vannaf dag 1 al weten dat ze een hele pittige dame is.

kwam er gister ook achter dat er toch een kies doorkomt nu.dus vandaar dat t nu wat erger is nog...

16. Balou

Balou Fanatiek lid

27 mrt 2007
    2.320
    4
    0
    verzorgende IG
    prov Groningen
    Wat een herkenning! Sanne is op het moment ook een vreselijke driftkikker. Als we iets niet willen hebben gaat ze vreselijk tekeer. En verschonen en aankleden, vergeet het maar. Het is een ware strijd! Maar ze kan ook zoooo lief zijn hoor. Ben blij te lezen dat ik niet als een enige een klein "draakje" in huis heb. :)

17. Kimmies

Kimmies Actief lid

9 mrt 2007
    205
    0
    0
    Isa was ook al lang, erg verkouden. Toen kwam dat oortje erbij (niet willen liggen slapen, allee maar tegen mij aan). Toen heeft ze uiteindelijk een antibiotica kuurtje gekregen om er even door heen te komen, sindsdien is ze weer helemaal de oude!

Succes

18. valhalla

valhalla Niet meer actief

Haha, lachen om te lezen... Lena is ook zo'n -inderdaad- dramaqueen. Als ze iets niet wil, gebeurt het ook niet. Ze wil geen wantjes aan, geen muts op, geen slofjes aan (bij gods gratie krijg ik haar in een jasje) en vreemde mensen maar zeggen dat ze het zo koud heeft.

We hebben een geweldige voetenzak, maar daarin is het krijsen! Er zitten van die handige gespen in de kinderwagen, maar maak ik ze vast: bleren & krijsen. Ze wil achteruit in de kinderwagen, naar iedereen zwaaien :-s

Sinds ze kan staan is dat het enige wat ze wil...

Daarentegen is ze geweldig makkelijk, luistert ze (nog of al ;)) goed naar 'nee' en huilt ze verder weinig, maar ze heeft nogal een persoonlijkheid zeg maar....

19. Snoopy1979

Snoopy1979 VIP lid

8 okt 2006
    34.228
    7.276
    113
    Vrouw
    Brabant
    Eva wil vaak ook geen wantjes aan.... en begint dan vervolgens te huilen van de kou :(. Dan wil ze haar handschoenen vaak wel weer aan en als ik dan een soepstengel voer is het weer goed ;). Hier werkt het trouwens het beste als ik haar wantjes aandoe als we een paar minuten buiten zijn, dan voelt ze hoe koud het is... en dan wil ze meestal wel.

Deel Deze Pagina