Minichair: ervaringen?

Discussie in 'Baby en dreumes' gestart door Mamatss, 20 jul 2012.

Topicstatus:
Niet open voor verdere reacties.
  1. Mamatss

Mamatss Actief lid

23 jan 2012
    421
    0
    0
    Ik ben benieuwd of er mensen zijn die de minichair hebben. Het lijkt me erg handig voor onderweg. Maar ja, dat is alleen het plaatje...

Minimonkey MINICHAIR

2. nijntje5

nijntje5 Bekend lid

23 jun 2012
    739
    1
    18
    mijn kleine lieve manneke
    zuid-holland
    Ik heb hem en ben er erg blij mee! Mijn kleine man is van dec 2010 en kan er prima in zitten. Als hij wil kan hij er uit klimmen maar over het algemeen blijft hij zitten.
    Ik moet wel zeggen ik gebruik hem eigenlijk met name voor de vakantie, gewoon voor ergens lunchen pak ik liever een kinderstoel omdat ze wel een stuk lager zitten in de minichair.

Succes met je keuze

3. kimv

kimv Fanatiek lid

8 jul 2009
    1.055
    0
    0
    Zou ik eerder voor zo'n tja hoe gaan we dat noemen....
    Soort kussen waar ze opzitten met riempjes die je vastmaakt aan de stoel en een tuigje waar je kind in zit....

lekker vaag ik ga effe plaatje zoeken.

groetjes kim

4. kimv

kimv Fanatiek lid

8 jul 2009
    1.055
    0
    0
  5. Sanny76

Sanny76 Fanatiek lid

4 feb 2010
    1.912
    0
    0
    Medewerker Educatie bij het Gemeentearchief in Den
    Leiden
    Ik heb er een van Koo-di. Hij lijkt erg op die van Minimonkey. Ik vind 'm handig om altijd bij me te hebben in de luiertas en hij is al vaak van pas gekomen! Je kindje zit inderdaad wel veel lager dan jij zelf (z'n hoofdje komt amper boven de tafel uit, haha) maar als noodoplossing als er ergens geen kinderstoel is, vind ik het ideaal!

6. Mamatss

Mamatss Actief lid

23 jan 2012
    421
    0
    0
    Dank voor de tips! Ben nieuwsgierig naar de Bambino, die ga ik zeker bekijken.

Deel Deze Pagina