Ik zit met een dillema. Nou is het niet zo'n heel belangrijk dillema , maar wou graag de mening van andere mama's. Onze dochter heeft de doekjes van snoozebaby. Ze is hier helemaal verzot op en kan niet zonder slapen, ze sabbelt erop en zit er heerlijk mee te kroelen. Deze hebben we vanaf de couveuse tijd bij haar gehad en eigenlijk een beetje opgedrongen De tweede is onderweg en nu twijfel ik wat ik zal doen. De doekjes bevallen ons heel goed, maar zal dit jaloezie opwekken bij onze dochter? Zal ze snappen dat de blauwe kleur voor broertje is? Of moet ik toch voor iets totaal anders gaan zoals een knuffel zodat ze alle twee hun "eigen" ding hebben. De kans is heel groot dat deze uk weer in de couveuse moet. Dus ik wil graag vanaf het begin af aan iets erin hebben met mijn geur erop. Maar is het verstandig om een knuffel bij een baby in bed te hebben (het gaat dan om konijn twine van happy horse)? Al met al twijfel dus...
Ik denk dat dat wel goed gaat. Is het deze? Snoozebaby Als je echt kleurverschil hebt zal het wel meevallen. Maar je zou ook voor een ander doekje van een ander merk kunnen kiezen, zodat het helemaal anders is. Bijvoorbeeld zoiets: Koeka badstof speendoekje Rome - IkenIk hippe babywinkel en kinderwinkel met kinderkamer accessoires en thema?s Kom eens neuzen bij PINOKKIO!::Baby en Peuter::Knuffellapje Knuffel lapje blue Goffy 24 cm bestellen - fashionstore.nl 1 Knuffeldoekjes - IkenIk hippe babywinkel en kinderwinkel met kinderkamer accessoires en thema?s Een grote knuffel zou ik nog niet doen persoonlijk.
Ja dat is hem, hij is nu in de aanbieding bij de bijenkorf namelijk... Ik wou dan voor de blauwe geblokte gaan en/of de delfs blauwe. Mijn meisje heeft de bruine, roze en de rode... Met 1 favoriete label...
Ja kunt het natuurlijk proberen. Hoever ben je zwanger? Is de babykamer al klaar? Dan zou ik er nu eentje kopen en uitleggen dat die van de baby is en op de slaapkamer leggen. Regelmatig even naar toe gaan en vragen van wie die is. Kan me voorstellen dat het doekje jou (en haar) bevalt, ziet er heerlijk uit. Maar de volgende baby zal niet beter weten als je een andere soort doekje geeft denk ik. Succes!
Dank je voor de tips! Ik hoef nog maar 10 weken, dus alles is zo goed als klaar. Goed idee om het in de baby kamer te leggen!