Ervaringen Pinypon (Aquapark)

Discussie in 'Peuter en kleuter' gestart door Aquilegia, 18 jan 2015.

Topicstatus:
Niet open voor verdere reacties.
  1. Aquilegia

Aquilegia VIP lid

19 apr 2007
    8.914
    3
    36
    Vrouw
    psycholoog en astroloog
    Midden-Nederland
    Mijn dochter wil graag het Pinypon Aquapark voor haar verjaardag.

bol.com | Pinypon Aquapark,Famosa | Speelgoed

Ze wilde het met Sinterklaas al, en nu komt ze erop terug... Eigenlijk zagen we het niet zo zitten, maar OK. Misschien iets voor oma of opa om te geven...

Nu lees ik een heel slechte review op Bol.com over dit stuk speelgoed. Wat is jullie ervaring ermee? Hoeft niet specifiek het Aquapark te zijn, ook andere ervaringen welkom!

2. raspberry

raspberry Niet meer actief

Vriendinnetje van dochter had dat winterding, maar dat viel zwaar tegen. Toen ik het zag in het echt, was ik ook blij dat wij het niet gekocht hadden.

3. Bubbel

Bubbel Niet meer actief

Wij hebben de kermis. Onze oudste wilde het graag voor Sinterklaas. Ik was bang dat ze er geen meisje voor zou zijn (ze is ook niet van barbies of playmobil). Het is inderdaad niks voor haar, maar de jongste vindt het geweldig. We hebben er ook extra pinypons bij gekocht. Je kunt namelijk switchen met de kleren en er zitten behoorlijk wat accessoires bij. De kermis alleen is wat saai, maar zolang de oudste het niet leuk vindt komt er niks bij. Hooguit via marktplaats.

4. Aquilegia

Aquilegia VIP lid

19 apr 2007
    8.914
    3
    36
    Vrouw
    psycholoog en astroloog
    Midden-Nederland
    Hmmm.... niet echt bemoedigend....

5. kylain

kylain Bekend lid

7 mei 2008
    928
    0
    16
    Orthodontistassistente
    Zoetermeer
    Hier ook geen succes...heb de camper op zich ziet het er wel leuk uit alleen de haren en accessoires gaan er telkens af.

6. Jaime

Jaime Niet meer actief

Mijn dochter vraagt er ook al heel lang om (niet specifiek het aquapark). Een vriendin van haar heeft de camper en het hotel en ze vindt dat daar zo leuk. Maar het aquapark heeft ze nog geen ervaring mee.
    Ze krijgt ook wat sets voor haar verjaardag.

7. Druif78

Druif78 VIP lid

11 feb 2008
    9.724
    1
    36
    Ik heb niet het aquapark, maar wel het dierenhotel (?). mn dochter vond het bij de gastouder al leuk, en voor sinterklaas dan toch maar aangeschaft ( tweedehands). Ze pakt hem er nog geregeld bij.
    Ik verdoem alle kleine onderdeeltjes en accessoires die erbij zitten, maar heb er inmiddels een afsluitbaar doosje bij voor alle losse prul.
    Ze vindt het heel leuk om mee te spelen, alle kleine diertjes en van de popjes kan je de haren wisselen en de hoofdjes veranderen (draaien). De popjes zijn ook niet zo klein als bijv lalaloopsy. (Dus naar mijn idee beter geschikt voor onder de 4 jaar). Ik wil haar tzt nog een setje erbij geven!

8. frozen11

frozen11 Actief lid

8 jul 2014
    119
    1
    18
    Ik ben er zeer goed over te spreken, collectie (verjaardag sint kerst verjaardag) bestaat hier uit; hele lading popjes en toebehoren, auto, hotel, aqua park, boot, winkelcentrum en kermis, over die laatste ben ik wat minder te spreken maar de rest echt top! Ze is er uren zoet mee en zelfs de kleine man vind het geweldig :D
    Aqua park is echt heel leuk heeft ze afgelopen zomer echt veel plezier aan beleefd :)

9. Suusjeuh

Suusjeuh VIP lid

4 jul 2010
    13.212
    13
    38
    Verpleegkundige/gastouder
    Mn dochter speelt er bij haar vriendinnetje wel erg graag mee. Qua formaat is het wat handiger voor een 4 jarige als de playmobil die wij hebben. Daar zit zoveel klein spul bij.

10. linnim

linnim Fanatiek lid

24 mrt 2009
    2.027
    367
    83
    in nederland
    we hebben het winkelcentrum, draagbaar huis, boot, skiset en een auto. met meerdere pinypons. dochter vindt het geweldig ze speelt er graag mee

11. Aquilegia

Aquilegia VIP lid

19 apr 2007
    8.914
    3
    36
    Vrouw
    psycholoog en astroloog
    Midden-Nederland
    OK, dat schept weer wat hoop.
    Ik vind die figuurtjes er gewoon ook niet zo leuk uitzien, maar het gaat niet om mij. Als zij er veel mee speelt, is het goed.

Laat je haar er buiten mee spelen? Ik dacht in de badkamer, want er zit wel echt water in natuurlijk.... Hoe doe jij dat?

Bedankt voor jullie reacties allemaal!

12. Panda81

Panda81 Fanatiek lid

13 nov 2008
    3.421
    446
    83
    Limburg
    Hier is pinypon ook best wel een hit. Zeker de jongste speelt er geregeld mee. Ze hebben, pretpark, winkelcentrum, boot, camper en nog wat kleine dingen.

13. Suusjeuh

Suusjeuh VIP lid

4 jul 2010
    13.212
    13
    38
    Verpleegkundige/gastouder
    Wij hebben een playmobil zwembad en ook als ze bij dr vriendin met de pinypon aquapark speelt dan is dat gewoon op de eettafel, handdoek erbij, niet teveel water erin. Geen heftig water ballet geweest hoor!

14. Aquilegia

Aquilegia VIP lid

19 apr 2007
    8.914
    3
    36
    Vrouw
    psycholoog en astroloog
    Midden-Nederland
    Ok, bedankt! Vindt ze het leuk?

15. frozen11

frozen11 Actief lid

8 jul 2014
    119
    1
    18
    Hier gewoon buiten op de tegels of op de veranda met laag water erin maar net als voorganger suusjeuh ook binnen op keukentafel met een bodempje water en handdoek eronder ging prima :)

16. Miss T

Miss T Fanatiek lid

3 mei 2012
    4.367
    306
    83
    Hier geen waterpark, maar wel Pinypon. Het appartement is leuk, de winkel is verschrikkelijk (die valt steeds uit elkaar), de auto's zijn prima, de camper is zijn geld niet waard. Poppetjes zijn wel grappig, maar blijven niet goed staan. Mijn dochter wisselt geregeld haar en kleding bij de poppetjes.

Vriendin van dochter heeft de kermis. Die ziet er wel leuk uit, maar volgens haar moeder was het geen geweldige kwaliteit.

Deel Deze Pagina