Bang voor teleurstelling

Discussie in 'Zwanger worden' gestart door Cjms, 11 dec 2016.

Topicstatus:
Niet open voor verdere reacties.
  1. Cjms

Cjms Bekend lid

11 dec 2016
    891
    1.286
    93
    Hallo iedereen,

Ik en mijn man zitten in de 5e ronde om een kindje te krijgen.
    ik ben ongeveer een half jaar van de pil af. Laatste 2 maanden heb ik een cyclus gehad van 33 dagen. Aan de hand daarvan zou ik morgen ongesteld moeten worden.

Momenteel heb ik wel wat dingetjes. Last van mijn borsten (vooral 's avonds als ik mijn BH uittrek), steken in mijn buik en een soort wagenziekgevoel (alsof ik 5 keer achter elkaar in de achtbaan heb gezeten). Verder nog niet overgegeven of wat dan ook.

Eergisteren leek ik wel wat afscheiding te hebben met bruin er tussen (dit was erg weinig, maar het was er). Het leek op een klein beetje oud bloed. Het heeft daarna ook niet meer doorgezet. Ik heb ook geen opvallende afscheiding verder meer gehad.

Pijn aan mijn borsten heb ik wel wat vaker gehad, zo vlak voor de menstruatie. Maar die afscheiding niet.

Ik heb vaker gedacht dat het echt raak was, maar een negatieve test haalde me uit de waan. Vanwege de afscheiding had ik gister wel een test gedaan, maar die was negatief (dat was wel in de namiddag).

Heeft iemand zoiets vaker gehad?

O ja. Aan de hand van afscheiding lijkt het erop dat ik rond 2 december mijn ovulatie gehad

2. meisje1977

meisje1977 VIP lid

1 mrt 2013
    8.108
    472
    83
    Een eisprong afgaande op je afscheiding is niet betrouwbaar ook gezien het feit dat je wel 5 dagen vruchtbaar slijm kan hebben
    Wanneer was je laatste menstruatie?

Je klachten kunnen Vanalles betekenen
    - je kunt zwanger zijn
    - je kunt niet zwanger zijn
    - oud bloed kan van de ovulatie zijn
    - je bent ook nog aan het ontpillen. Kan wel een jaar duren voordat je zwanger bent

3. Cjms

Cjms Bekend lid

11 dec 2016
    891
    1.286
    93
    De laatste menstruatie was gestart op 9 november

4. meisje1977

meisje1977 VIP lid

1 mrt 2013
    8.108
    472
    83
    Als je uitgaat van je vorige cyclus dan is morgen je nod. Je zou morgen weer kunnen testen

Deel Deze Pagina