Normaal gesproken is er op de betaaldag van de toeslagen altijd een topic te vinden wie de toeslagen al wel of niet heeft ontvangen, Is er serieus vandaag niet zo'n topic geopend?????
Whahahaha kippiekip, Moet er altijd zo om lachen dat er s'morgen net even over 8'en zo'n topic word geopend, bedoel kom op de betaaldag is echt een heeeeeeeeeeele dag en niet een paar minuten of zo
Ik snap dat ook nooit zo goed, en ik moet zeggen dat ik het zelf altijd vergeet en als ik dan inlog op zp en dan weer zo topic zie denk ik ow ja dat is vandaag hahaha
Nee wij zijn hier ook niet afhankelijk van de toeslagen gelukkig, daarbij is het ook zo dat wij alleen maar recht hebben op KOT, check het sávonds even of het dan ontvangen is. Topic dus ook alleen geopend omdat het me opviel
proest jij denkt laat ik eens olie op het vuur gooien. ik heb geen recht op toeslagen dus zou het niet weten wanneer ze komen blijkbaar op de 20ste?
Tsja, het betekend dat de mensen die er om 8 uur 's ochtends een topic op ZP over openen het geld hard nodig hebben en misschien erop moeten wachten voordat ze weer boodschappen kunnen doen.
Het is dat ik de topic nu zo lees anders was het me ontgaan, heb net even gekeken en het staat er op. Heb ING
Dan weten deze ook dat zoiets altijd wat langer duurt dan een paar minuten. Meestal wordt het in de loop van de middag gestort.
je geld komt er niet sneller door... en als je toeslagen al een tijdje krijgt weet je ook dat het vaak richting middag komt..
Dat is absoluut geen olie op het vuur gooien, Maar ben stom verbaasd hoeveel mensen er afhankelijk zijn van toeslagen, Daarbij zijn de toeslagen ook niet voor boodschappen bedoeld dus snap dat argument nooit