De Titel zegt het al... Is er iemand met zo'n ding? Ik woon namelijk in een portiek woning en kan mijn was niet buiten op hangen Nu zag ik deze en die kan ik naast mn balkon aan de muur bevestigen en mn was dus buiten hangen Wie heeft er ervaring mee??
heb je een link? Denk dat mijn schoonouders zoiets hebben gehad. Maar moet het eerst efkes zien.............
IK heb hem wel eens her en der gezien maar daar verder nooit wat over gehoord. Ik ben altijd zeer tevreden over brabantia, dus ga er vanuit dat het een goed ding is. Zal ook wel aardig aan de prijs zijn denk ik.
Ja hahaha.. Maarja wilde eerst even weten of er al mensen zijn die zo'n ding hebben misschien zijn die er niet te vrede mee tis toch een hoop geld voor een droogmolen...
Mijn vriendin heeft hem en die is er erg positief over. Er kan alleen minder op dan een normale droogmolen maar voor jou lijkt het me ideaal.
Oke ja ik kan zowiezo ook nog was binnen hangen hoor Maar k heb geen droger en binnen droogt het minder snel en als het lekker weer is wil ik het buiten hangen dan droogt het sneller Ga toch maar eens naar de blokker
Ik vond deze ook erg mooi, maar ook erg aan de prijs..nou heb ik laatst bij de gamma een merkloze gekocht voor 40,00 vond ik toch een wat leuker bedrag om te proberen. En ja ik ben er erg blij mee, maar je moet wel even kijken of je genoeg ruimte hebt op je balkon, want hij is vrij breed.
Ja ik heb naast mn balkon heel veel ruimte over dus wil hem net naast mn balkon hangen Merkloze kijk dat klinkt als muziek in mn oren
Ik had vroeger een goedkope droogmolen gekocht en na een jaar was ie al kapot. Dan heb ik eentje gekocht van brabantia en ben er supergelukkig mee! Heb em nu 2 jaar en er is nog niks aan. Wel wat duur, maar het is het waard Zo 1 dat jij wilt hebben vrienden van mij en vinden het zeer praktisch!