waarom zijn die vitaminepillen zo groot?

Discussie in 'Zwangerschap' gestart door dorisn, 9 aug 2007.

Topicstatus:
Niet open voor verdere reacties.
  1. dorisn

    dorisn Fanatiek lid

    2 jun 2007
    4.319
    37
    48
    ede
    misschien een beetje een rare opmerking. maar waarom zijn die vitaminepillen zo groot. ik ben geen held in pillen slikken en moet daarom ook mn vitamines doorknippen om ze weg te krijgen anders stik ik er zowat in. iemand ervaring mee? oja en welke vitamine slikken jullie. ik slik op dit moment mulitivitamine voor zwangeren van het kruidvat maar die zijn heel vies. welke zouden jullie aanraden?
     
  2. Elmo

    Elmo Niet meer actief

    Die gravitamon-dingen zijn toch niet zo gigantisch?
    Anders vraag je het even bij de drogist of apotheek!
    Elmo
     
  3. amber1978

    amber1978 VIP lid

    7 mei 2007
    5.956
    0
    0
    docente Biologie
    Somewhere
    ik heb ze van de DA em die zijn ook niet zo groot en smaken naar niets
     
  4. dorisn

    dorisn Fanatiek lid

    2 jun 2007
    4.319
    37
    48
    ede
    ik heb me er eigenlijk niet zo in verdiept. ik heb alleen gelet op de vitamines die erin zitten en of er genoeg foliumzuur in zit. heb zelf bij kruidvat gewerkt dus ben een beetje bevooroordeeld en daardoor pak je al snel iets dat daar vandaan komt. ik ben morgenmiddag vrij dus dan ga ik lekker op zoektocht naar kleine vitamines.
    liefs doris
     
  5. lovewinnie

    lovewinnie VIP lid

    13 jan 2007
    16.250
    790
    113
    tilburg
    ik heb de vitamines van davitamon- femnatal en deze zijn ook niet zo groot en hebben een gladde buitenkant waardoor ze makkelijk in te slikken zijn. hiervoor had ik die van etos en deze zijn giganties ook stinken ze behoorlijk. nee deze zijn zeker te doen en kan ze je aanraden hoor. je moet ze wel pakken bij de maaltijd want een nuchtere maag doet bij mijn nog wel is moeilijk met een dosis vitamine
     
  6. Jennefer1985

    Jennefer1985 Actief lid

    ik slik ook gravitamon ze zijn niet klein maar ook niet echt groot heb wel grotere gezien echt een smaak zit er ook niet aan al neem ik ze altijd met een flinke hoeveelheid water in
     
  7. lindavg

    lindavg Fanatiek lid

    25 feb 2007
    1.458
    0
    0
    Verkoopster in speelgoedwinkel
    Hoogvliet
    Ik slik ook Gravitamon, zijn idd niet super groot.
    En zijn ook niet vies om te slikken.
    Ben zelf ook niet zo goed met pillen slikken maar deze gaan wel.

    Succes met je zoektocht.
     
  8. Anakin

    Anakin VIP lid

    17 mrt 2006
    6.694
    301
    83
    Hier ook Gravitamon, de pillen worden vrij glad als ze nat worden, dus je kunt ze makkelijk doorslikken vond ik.
     
  9. fempje

    fempje Bekend lid

    27 sep 2006
    504
    0
    0
    ik ga dan maar ook eens over naar de grafitamon want ik krijg die grote ook niet weg geslikt.
     
  10. sonja77

    sonja77 Lid

    31 mei 2007
    37
    0
    0
    Helpdeskmedewerkster
    Ik slik ook Gravitamon, met een grote slok water zijn ze goed weg te krijgen, tenminste door mij dan ;)
     
  11. mams34

    mams34 Lid

    17 dec 2006
    17
    0
    0
    Ik slik al vanaf voor de bevalling puur mama van vsm...die zijn ook nog steeds goed voor na de bevalling als je borstvoeding wil geven en voor je eigen vitamines.
     
  12. evaatje

    evaatje Bekend lid

    23 feb 2007
    872
    0
    0
    Ik ben ook geen held met pillen en vind ze ook vaak veel te groot. Ik slik nu de vitaminepillen van puur mamma van VSM.
     

Deel Deze Pagina