Ik vind net ons konijntje dood in het hok... 1.5 jaar... springlevend... Snap er niks van.. Buiten dat ik het zelf verschrikkelijk vind.. Is het vrouwtjes konijn er niet bij weg te houden.. Het lijkt ook of ze zelf hem zo neer gelegd heeft. Pootjes buiten het hok en snuit tegen de tralies. Zo zielig voor haar.. gaat ze dit overleven? Kan zij zonder haar "maatje"..? Dit is het 2e diertje (begin dit jaar onze puppy van 14 weken) die zo jong bij ons weggaat... Voel me heel klote en maak me zorgen over vrouwtjes konijn.... Liefs, Doula
Wat zielig..bah Volgens mij moeten konijntjes wel een maatje hebben. Dus ze zal waarschijnlijk wel een maatje erbij weer moeten hebben.
Ja idd, konijnen vinden het veel fijner samen.... Misschien een idee om naar een konijnen opvang te bellen en vragen of ze nog een geholpen ram hebben en kunnen helpen met de koppeling?
klote is dat Hier ons konijntje altijd spring leven, lekker knuffelen nooit wat aand de hand. Dierenarts nagekeken en met 13 weekjes opeens dood in haar hokje WAt hebben we het zwaar gehad zeg. Misschien dat jij even konijnenopvang kan bellen om eventueel weer te koppelen?
Heb inderdaad naar konijnen opvang gebeld. Zsm koppelen en zij hebben gecastreerde mannetjes die ze koppelen. Dus dat gaan we doen. Arm beestje..
Ik heb net een topic geopend.Ook over mijn konijntje wat dood is. Hoe kan dat toch opeens? Nog geen jaar oud! Waar begraaf jij jou konijntje...of breng je hem weg om te laten cremeren?