ff klagen hoor

Discussie in 'De lounge' gestart door gaby1986, 24 apr 2011.

Topicstatus:
Niet open voor verdere reacties.
  1. gaby1986

gaby1986 Niet meer actief

vandaag hebben wij een paasontbijt bij ons thuis voor 22 man.
    en ik ben altijd zo, dat als er zoiets georganiseerd is dat alles perfect moet zijn. ik heb dan al 100 x in gedachte de tafel gedekt en alles klaargezet hoe ik het hebben wil.
    komen we vanmorgen beneden, om daarna honderden mieren aan te treffen in de woonkamer en keuken:$:x.... zucht!!!!!!!!!!! hadden ze niet ff kunnen wachten tot morgen ofzo!! zijn erachter dat ze onder de vloer vandaan komen.. pokke beesten.!!

gister een mega broodbestelling opgehaald en in sommige zakken broodjes zaten ook mieren, gelukkig niet overal in, maar t blijft smerig.
    gelukkig hebben we t al in zoverre opgelost maar blijf t gewoon mega vervelend vinden!!!

zo dit moest ik ff kwijt.

:)

2. Sensea

Sensea Niet meer actief

ooooooow, dat is balen en zoooow smerig, rotbeesten.

hopelijk heb je ontbijt nog kunnen redden.

3. Amfy

Amfy Niet meer actief

kut beesten zijn het!! hier in het blok hebben we altijd iederjaar het gekloot met de beesten!

tip ga met azijn aan de gang het in nu niets aan natuurlijk maar het verdrijft ze wel

4. Heart

Heart Fanatiek lid

28 jan 2008
    1.572
    0
    0
    Limburg
    Bah, wij hebben er ook al 3 dagen last van. Al lokdoosjes overal neergezet, maar ze blijven gewoon lopen:( Hier zaten ze IN mn afwasmachine, zo vies!

5. lenka

lenka Bekend lid

13 aug 2009
    754
    0
    0
    NULL
    NULL
    ah jakkes zijn ze er weer, das echt wel balen voor jou.
    Ik weet niet of je nog om lokdoosjes kon, anders zou ik iets zoets aan de deur leggen zodat ze daar naartoe gaan en ze daar verdelgen

6. gaby1986

ontbijt was nog wel gered, op sommige dingen na, heb frontline gespoten overal, en nu bijna geen mier meer te bekennen.. :)

7. hamtaro

hamtaro Actief lid

31 mrt 2009
    293
    0
    0
    Hoi,

Mieren: rotbeesten zijn het!
    Wij hebben hier vorig jaar ook een mierenprobleem gehad. Ze kropen door een kiertje van de deur naar binnen, onder de vloer en plinten door en zo kwamen ze overal. Wij kregen toen als tip om op plekken waar ze veel lopen en/of het huis binnen komen stuivers neer te leggen. Wij hebben toen bij de deur stuivers neergelegd en toen bleven ze weg. Hier hielp het goed.

groetjes
    van
    Hamtaro

8. Engeltje1

Engeltje1 Niet meer actief

Ik wou net zeggen, stuivers neerleggen..

9. limmeke

limmeke VIP lid

28 mei 2008
    17.318
    0
    0
    gulden stuivers of euro stuivers?

10. ratatosk

ratatosk VIP lid

16 mrt 2010
    5.429
    5
    0
    Stuivers helpen echt voor geen meter, daar lopen ze hier gewoon omheen. Tja wat zou jij doen.
    Ik strooi één of ander giftig poeder van de boerenbond. Mierendood ofzo heet het. En geen mier meer gezien. Ja in de tuin, maar niet in huis.

11. Engeltje1

Engeltje1 Niet meer actief

Euro stuivers eigelijk niet mee geprobeerd, gulden stuivers werkten goed.
    Maarja dan moet je ze wel nog hebben ;)

12. horselover

horselover Fanatiek lid

24 aug 2008
    2.518
    1
    0
    Ohhh die klotebeesten! Snap dat je daar flink van baalde!
    Ze zitten hier zelfs in de prullenbak! Echt zooo smerig.
    Wat hier nog wel helpt is langs de naden spuiten met antivlooien middel. Daarna citroenafwasmiddel er langs smeren....Ben er even afgeweest maar ze komen op een andere plaats weer terug.

13. gaby1986

hier vanmorgen geen last meer.

gif heeft voor ons geen zin, aangezien we een hond rond hebben lopen. maar die frontline heeft goed geholpen hoor, geen mier te bekennen.

Deel Deze Pagina