De afgelopen week heb ik regelmatig buien van een menstruatiegevoel. Niet dagelijks, maar soms wel en soms ook meer dan eens per dag. Echt zo'n zeurende menstruatiepijn, soms gecombineerd met het gevoel alsof er een aambeeld in mijn onderbuik ligt Het gaat vanzelf weer over.Zou dat indalen kunnen zijn (de ene keer lijkt mijn buik wat lager te zijn dan anders, nl.) of wijst dit op iets anders? Het lijkt me nog zo vroeg....
hoi, kan inderdaad indalen zijn. Is niet te vroeg, zegt ook niks over het moment waarop je gaat bevallen. Als je veel last heb van die pijn kun je ook je urine laten checken op blaasontsteking. Mirjam
Okee dan. Ik ha dook niet het idee dat ik nu eerder zou gaan bevallen, hoor. Maar ik had ergens gelezen dat het nog wel een paar weken kon duren voordat het indalen zou beginnen, vandaar. En zo'n ongesteldheidsgevoel als je zwanger bent is toch ook wel een hele rare gewaarwording... Ben al meermalen getest op blaasontsteking, maar alles blijkt steeds in orde te zijn. Ik dank je voor je antwoord!