blaasontstekingen

Discussion in 'Gezondheid' started by Fristi, Jan 23, 2014.

Thread Status:
Not open for further replies.
  1. Fristi

Fristi Lid

Jan 9, 2014
    92
    0
    6
    Hoi iedereen! sorry voor alweer een onderwerp maar ben best onzeker over sommige dingen. voel me eigenlijk wel een beetje een zeurkous :)

Maargoed.
    Ik had al voor mijn zwangerschap 5 jaar lang last van aldoor terugkerende/blijvende blaasontstekingen. Keer op keer weer aan de antibiotica en niks hielp.

Nu heb ik weer een blaasontsteking, en het is op kweek gezet op verzoek van vk. Wat daar uitkwam: e-coli.
    2/3 weken terug al ab gekregen maar dat bleek dus een ab te zijn waar e-coli resistent voor is.
    Nu zou ik weer een andere kuur krijgen maar de enige ab die zou werken en die ik nu mag zouden precies de soorten zijn waarvoor ik allergisch ben. Dus hebben ze nog steeds niets gegeven??? ;)

Verhoogt het hebben van blaasontstekingen veroorzaakt door e-coli een miskraam niet? En zijn er geen alternatieven die ik kan gebruiken tegen blaasontstekingen? het is heel vervelend om mee rond te lopen en word er onzeker door..

Alvast bedankt!

2. Bambino15

Bambino15 Fanatiek lid

Aug 10, 2013
    1,803
    0
    0
    NULL
    Noord Brabant
    Vervelend zeg! Ik heb net 3x achter elkaar gehad en ik ben aan de cranberry sap gegaan en van Roter de cranberry tabletten. Ze zijn prijzig maar ik heb nu (even afkloppen) geen last meer. Eerst de aanbevolen tabletten genomen om het te verhelpen en slik er nu 1 per dag

3. Fristi

Fristi Lid

Jan 9, 2014
    92
    0
    6
    cranberry tabletjes was ik inderdaad al naar op zoek, en cranberrysap.. nee dat krijg ik niet door mijn strot brr..

4. Minigirl

Minigirl Fanatiek lid

Feb 17, 2013
    1,036
    12
    38
    Female
    lawyer
    Den Haag
    Ingewikkeld en vervelend. Misschien kun je antibiotica via infuus krijgen?

5. Fristi

Fristi Lid

Jan 9, 2014
    92
    0
    6
    hoe werkt antibiotica aan infuus dan precies? want lijkt me niet echt fijn om heel vaak naar het ziekenhuis te moeten of er lang te verblijven :s

6. SDonya

SDonya Niet meer actief

Ik heb ook vaak en veel last van blaasontstekingen.. Bij mij helpt het als ik een ontsteking aan voel komen, veel drinken (water en verse jus de orange) en 2 cranberry pillen innemen! Om het branderige gevoel 'beneden' te verzachten doe ik altijd even spoelen met warm water...

Succes! Hoop dat je er snel vanaf ben of de juiste antibiotica krijg!!

Share This Page