Ik heb voor de geboorte zelf een raamstikker gemaakt voor de kleine, Ik vind het wel zo leuk en mooi geworden dat ik het graag met iedereen wil delen en misschien voor sommige ook wel een leuk idee. De foto's staan in me album.
Ik zie hem niet in je album staan, ben wel erg benieuwd! Mijn zusje is DTP-er en die heeft er ook 1 voor ons gemaakt ( we gaan hem er volgende week voorplakken) Een hele gave met het draakje van prenatal ( Er was eens...) Volgende week meer foto's op mijn site.
Dat is ook heel leuk. Ik krijg de letters niet via fotoverkleining verkleind daar kun je het helemaal goed op zien
Leuk! Wil ik ook gaan doen alleen heb ik een site gevonden van een bedrijf die ze maakt. Gr, Butterfly
Iedereen kan het hoor, ik ben helemaal geen creabea en mij lukt het ook Je zoekt op internet een kleurplaat uit van bijv. een baby, je stopt het geprinte velletje papier in een doorzichtig insteekmapje, dan trek je eerst de lijntjes over met speciaal omlijnings raamverf, laten drogen (ik heb nooit geduld en begin altijd meteen met vullen en dat gaat goed) en daarna het vullen met de kleuren die je wil. Erg leuk om te doen, en je kan het voor zoveel dingen maken: babykamer raam, babykastje raampjes, autoraam, kerstfiguren voor op het raam, etc etc.
Waar haal jij de verf? Of weet iemand het op internet te bestellen? want nu moet ik iedere keer naar rotterdam om het te halen en dat is een beetje duren hobby dan.