Beste verloskundigen, 12 mei heb ik een hele lichte positieve test gehad. Zondag 22 mei was deze bijna net zo donker als het teststreepje. duidelijk zwanger dus. Maar vanaf vrijdag 20 mei heb ik last van bruin bloedverlies. Zondag 22 mei werd dit langzaam rood en maandag 23 mei heb ik een middag en avond goed gebloed. In de avond was dit ook weer bijna over en tot op nu nog kleine beetje bruin bloed bij afvegen na toiletbezoek. Ik ben gister na de gyn. geweest ivm bloedverlies en omdat ik ws dacht dat ik een miskraam had gekregen. Maar op de echo was niets te zien en mijn HCG is geprikt en was 110. Zou het kunnen zijn dat ik toch nog zwanger ben, maar dan korter dan ik dacht? Zou het eventueel kunnen dat dit nog een innestelingsbloeding was? Kan dat zoveel zijn? Maar minder dan een menstruatie? Ik heb nog steeds wel klachten, misselijk, pijnlijke borsten en sinds gister ook jeukende tepels. Ik voel ook regelmatig nog wat in mijn onderbuik. Volgende week maandag moet ik nogmaals naar het ziekenhuis om mijn HCG te prikken en hoop zo erg dat deze toch gestegen is! Bedankt alvast voor het antwoord, Gr Astrid
hoi het kan nog 2 kanten op, een hcg van 110 is wel erg weinig, maar het kan inderdaad zijn dat het een innesteling was en dat je kort zwanger bent. Ik kan er helaas niet meer over zeggen, het is echt afwachten op de volgende bloedtest, het hcg moet dan flink gestegen zijn. Ik duim voor je. Laat je even weten hoe het ervoor staat volgende week? Mirjam
Hoi Mirjam, Bedankt voor je antwoord. Denk toch dat het fout is gegaan. Testen worden lichter en ik heb geen steken meer in mijn borsten wat ik tot eergister wel had. Weet jij trouwens tot hoeveel weken ze van een biochemische zwangerschap spreken? En zou jij mij aanraden om een maandje rust te nemen of kunnen we gelijk weer doorgaan met klussen? Niet op emotioneel gebied maar lichamelijk. Groetjes Astrid
hoi astrid als het echt misgaat zul je ook krampen krijgen en bloedverlies. Blijven testen heeft niet zoveel zin, ik zou die bloedtest afwachten, dan heb je duidelijkheid. Je hoeft lichamelijk gezien niet te wachten na een miskraam, je mag meteen weer zwanger worden. Mirjam