checken na de bevalling

Discussie in 'Stel je vraag aan de verloskundige' gestart door puzzelstukje, 28 mei 2011.

Topicstatus:
Niet open voor verdere reacties.
  1. puzzelstukje

puzzelstukje VIP lid

13 mei 2010
    11.413
    2.718
    113
    Hoihoi!

Ik ben nu 9 weken geleden bevallen van een dochter. De bevalling was heel heftig. De bevalling heeft van begin tot eind 70 minuten geduurd. En dat voor een eerste kindje...

Omdat het zo snel ging ben ik van binnen en van buiten flink uitgescheurd. Ook had ik een hele erge zwelling. Ik ben een uur lang gehecht...

Na een week thuis te zijn geweest na de bevalling ben ik met spoed opgenomen voor kraamvrouwenkoorts (net op tijd geweest, was heel erg ziek)

Nu is mijn vraag: waarom bekijkt niemand mijn 'onderkantje' om te zien hoe het gaat? Ik had die bacterie bij me, issie helemaal weg, zijn de hechtingen weg? Wat nu met het stukje huid dat door de zwelling nog op een rare plek zit? Ik zit hier wel mee. Is het normaal dat je áan je lot wordt overgelaten? Want zo voelt het wel voor mij.

Alvast bedankt!!

2. Immie

Immie Verloskundige

17 dec 2006
    7.813
    0
    0
    Verpleegkundige en Verloskundige
    Hoihoi,

Ik begrijp je vraag! Je hoeft het maar te vragen bij je verloskundige en je mag zo langskomen!
    Het kraambed was aan het einde toen je helaas kraamvrouwenkoorts kreeg dat is waarschijnlijk de reden waarom je daarna niet meer bezocht bent. Maar het is voor de verloskundige een kleine moeite om eht even te checken gewoon maandag even bellen voor een afspraak!

Imke

3. puzzelstukje

puzzelstukje VIP lid

13 mei 2010
    11.413
    2.718
    113
    Bedankt voor de snelle reactie!

Ik ga maandag gelijk maar even bellen inderdaad!! Door het vreemde 'einde' van de kraamtijd enz is het misschien anders gegaan dan anders...

Groetjes!

Deel Deze Pagina