hellp samsung blijft vol geheugen aangeven

Discussie in 'De lounge' gestart door tuc, 17 jan 2013.

Topicstatus:
Niet open voor verdere reacties.
  1. tuc

tuc Niet meer actief

mijn telefoon gaf aan nog nauwelijks intern geheugen over te hebben. Eerst wat onnodige apps gewist en dat werkte steeds een tijdje.

Maar nu kan ik er haast niks meer mee. Ik heb van apps alleen whatsapp en facebook erop staan, maar 30 foto's in de galerij en al mn smsjes en whatsapp gesprekken verwijderd. Maar hij geeft aan helemaal vol te staan, een inkomende sms wordt zelfs geweigerd omdat het berichten geheugen vol is...maar er staat helemaal niks meer in??

Heb ook de telefoon al een keer aan en uit gezet en de simkaart eruit gehaald... iemand ervaring of tips??

2. Krabje

Krabje Fanatiek lid

8 dec 2011
    3.557
    2.025
    113
    Geen idee, lees even mee.
    Heb hetzelfde probleem steeds..

3. Theepot

Theepot Fanatiek lid

21 mrt 2010
    1.447
    0
    36
    Zuid Holland
    Had ik met de ace ook steeds, mijn oplossing was een s2...

4. Peetje83

Peetje83 Fanatiek lid

29 jun 2011
    4.067
    2.557
    113
    Limburg
    ik heb ook hetzelfde probleem, volgende week krijg ik een andere telefoon, andere oplossing heb ik niet haha.

Ik heb trouwens wel laatst facebook verwijderd en opnieuw erop gezet, dat scheelde meteen zo'n 20 mb. Blijkbaar als er updates zijn, blijven alle oude updates er ook opstaan en dat neemt ook veel plek in beslag.

5. tuc

tuc Niet meer actief

ik weet dat het geheugen van de ace klein is...maakt ook niet uit, maar ik heb er nu echt letterlijk niks op staan.

6. Pompeltje

Pompeltje Fanatiek lid

18 jan 2012
    1.593
    0
    0
    NULL
    NULL
    ik dacht al dat ik gek word, heb er ook echt last van.

7. twinkle star

twinkle star Niet meer actief

Ik had ook de ace, probleem werd steeds erger. Mijn oplossing was de iPhone want het lukte niet meer hem te laten functioneren.

8. Peetje83

Peetje83 Fanatiek lid

29 jun 2011
    4.067
    2.557
    113
    Limburg
    Mijne lijkt overigens ook steeds trager te worden. Ik heb trouwens een galaxy mini

9. Be Happy

Be Happy Niet meer actief

Hier ook de Ace en vaak hetzelfde probleem. Ik maak nu vaak de buffers leeg van de programma's die er op staan. Ook wis ik van internet vaak de geschiedenis, buffer en cookies. Dit helpt bij mij wel.

Vanmiddag even weer die melding gehad. Telefoon uit en weer aan gedaan en nou doet ie het weer zonder problemen.

Maar ben blij dat ik aan het eind van dit jaar weer een nieuw toestel mag uitzoeken.

10. Blub69

Blub69 Fanatiek lid

1 mrt 2012
    2.177
    0
    0
    Hier hetzelfde probleem gehad, oplossing is er schijnbaar niet voor. Met updaten schijnt het erger te worden. Mijn oplossing is een IPhone geworden....

11. tuc

tuc Niet meer actief

waar doe je dit???

Ik moet er idd ook nog tot december dit jaar meedoen, vind het zonde om een nieuw toestel te kopen.

12. Jodi1981

Jodi1981 Actief lid

28 apr 2008
    467
    0
    0
    Huismoeder, huishouding
    Overijssel
    Ik heb hetzelfde probleem.
    Tijdje geleden gebeld ze zeiden mij een groter geheugenkaartje kopen en die erin doen.

13. Channes

Channes Fanatiek lid

24 jul 2008
    3.170
    0
    0
    Verkoopmedewerkster
    Groningen
    Ik heb vijf week geleden mijn gio terug gezet naar fabrieksinstellingen. Heb nu steeds 68 mb over bij intern geheugen. Het is wat werk maar vond het wel de moeite waard.

14. Lau83

Lau83 Actief lid

28 jan 2012
    307
    4
    18
    NULL
    Zuid Holland
    Updates van google maps wissen en auromatisch updaten uitschakelen scheelt ook een hoop. Geheugen kaartje is bij mijn ace geen optie want er is nergens een instelling om deze als opslaglocatie te gebruiken, zo irritant!

15. prisje22

prisje22 Fanatiek lid

4 mei 2012
    1.137
    21
    38
    .
    heb ik vandeweek ook gehad gek wordt je er van en k snap ook niet hoe j apps kan verplaatsten naar sd kaart,, samsung galaxy s3 mini

16. beebie82

beebie82 Bekend lid

27 mei 2008
    521
    0
    0
    Had ik ook ik heb hem weer naar fabrieks instellingen gezet. Wel eerst ff een backup maken. En anders staat als het goed is al je nummers in je gmail.

Na fabrieks instelling alles er weer op gezet en wat een goed app is androidassist die ruimt je cookies op en maakt je bestanden leeg.

Dit was het enige wat bij mij gewerkt heeft ik vond het echt en %#$ telefoon.

Heb nu een iPhone 4s super!!! Wil nooit geen samsung meer

17. biseco

biseco Actief lid

5 apr 2006
    316
    40
    28
    omgeving rotterdam
    Hier zelfdeprobleem ook met de ace. Ging ook de buffers wissen, totdat ik te veel wiste. En ik hem helemaal niet meer kon opstarten. Via Samsung helpdesk werd ik verwezen naar een kpn business center en daar hebben ze er een nieuwe versie er op gezet. Nu momenteel geen problemen meer en mag van de zomer een nieuw toestel.

18. Be Happy

Be Happy Niet meer actief

Op dat interneticoontje kliken.

Op Menuknop linksonder op toestel klikken.

Op Meer klikken.

Op Instellingen klikken.

Naar beneden scrollen en onder Privacy-instellingen kun je Geschiedenis, Cookies en Buffer wissen.

19. zustertje

zustertje Niet meer actief

Hier al 1,5jaar een ace maar echt geen probleem met geheugen en ik heb er heel veel foto's op staan gebruik hem als e reader en gebruik hem veel voor facebook.

Probleem hoor je wel vaker wart helpt is even je apps verwijderen en er nieuw op zetten.

20. Bubblez

Bubblez Niet meer actief

Het verbaast me dat de meeste winkels geen oplossing heeft. Wat je kunt proberen: ga naar je jnstellingen, dan apps( verschilt per toestel hoe dit er exact staat) zoek dan de Google playstore op en verwijder deze updates of wis de gegevens. Dan is het ipv Google playstore weer market. Zodra je market dan weer opstart kun je hem weer updaten.. Vaak(niet altijd) lost dat het probleem op. Helpt dit niet, zet er dan een hele nieuwe software op. Dit kun je zelf doen of laten doen:)
    Bij 95% van mijn klanten is het probleem na het verwijderen van de playstore al weg:)

Samsung heeft dit probleem veel met de ace en meerdere modellen, ze zijn er mee bezig.. Nu is het wel zo dat ze Samsung ace 'maar' 300 mb intern geheugen heeft, das ook best snel vol helaas,,

Succes!!

Deel Deze Pagina