Op de bodem tomaten puree ( aanmaken met knoflook, basilicum en olijfolie, GEEN water) Dan wat je er op wilt...als je kaas lust beginnen met kaas ( altijd) Dan dus wat je lekker vindt. Als hij klaar is doen wij er altijd sla op met een sausje.
Kruidenkaas+spekjes+ui ( dus geen tomaten spul) Tomaten smeersel+ kaas+ham+rauw ei ( word gaar tijdens het bakken) Voor een snelle pizza bodem gebruik ik wel eens pita broodjes. Is ook makkelijk voor kinderfeestjes.
ik gebruik naanbrood als bodem ( knoflook oregano ) Die doe ik eerst even in de grilpan dan tomatensaus erover. Mozzarella tomaatjes pesto dan in de oven een minuutje of 10 dan nog fijngesneden rucola en parmaham parmezaanse kaas en pijnboompitjes erover. Roomkaas en kappertjes en als hij uit de oven komt gerookte zalm is ook heel lekker. Of tomatensaus, champignons, paprika, tomaatjes ananas, ham en geraspte kaas. Tomatensaus, geitekaas met honing en walnoten en als laatste fijn gesneden rucola en cherrytomaatjes... hmmm krijg er honger van !