Mag ik vragen op welke manier de pizza's uit pizzarette lekkerder zijn? Rijzen ze daarin beter o.i.d.? Ben even oprecht benieuwd. Ik maak regelmatig zelf pizza's in de oven, maar krijg de bodem toch net niet hoe het hoort.
Vanaf 17:00 tot 20:00 uur is het VIP avond, 20% korting op 2 artikelen naar keuze en 25% korting op het speelgoed. Ik kreeg een mailtje omdat ik een klantenkaart heb maar het geld voor iedere klant
Ik heb hem net inderdaad voor 32 euro gekocht. Heeft iemand een goed doe het zelf recept voor het deeg?
België en Nederland hebben inderdaad verschillende acties Voor deeg gebruiken wij altijd kant en klaar deeg of zo'n doosje waar alleen water bij hoeft...
Vandaag voor het eerst uitgeprobeerd (met kant en klaar deeg van de ah). Wat een lekkere pizza's zeg! Onze peuter vond het helemaal prachtig. Het is wel handig er een wekkertje bij te gebruiken.
Even offtopic als je een pizzaplaat of pizzasteen mee verwarmt in de oven op de heetste stand dan pizzadeeg,saus topping naar keuze. Ongeveer 10/12 min en je hebt een krokant bodem (Pizzadeeg recept van Jamie Oliver is een aanrader, ook de saus is lekker en eenvoudig)
Het heeft volgens mij met de hitte te maken. Een gewone oven kan vaak maar tot een max. van 250 graden. Langere baktijden, meer kans op uitdroging en daardoor een mindere knapperige bodem. Onze pizza gusto wordt warmer, door de stenen kap die erover heen zit. Je creëert hiermee een ministeenoven met hogere temperaturen dan een gewone oven. Wij hebben trouwens nu ook een pizzasteen in de oven en dit maakt de zelfgemaakte pizza's een stuk lekkerder. Je hoeft trouwens geen echte pizzasteen aan te schaffen, een goedkope betontegel in je oven werkt net zo prima. Verder blijft de basis natuurlijk je deeg. Goed laten rijzen (bij voorkeur twee keer) en bloem tipo 00 gebruiken.