Knoflookgarnalen. Wat we ook weleens hebben gedaan is zoet beleg op de laatste pizza als toetje voor de kinderen. Ik vind de kant en klare bodems wel duur. Zeker als je bedenkt dat we vaak met een groter gezelschap zijn als we pizzaretten. Bv 4 volwassenen en 5 kids. Stel de volwassenen eten er 6 en de kinderen 4. Dan heb je al 5 pakjes nodig a 3 euro. Pita's haal je 20 bodems uit 1 euro. Vers deeg maken is lekker maar zo'n gedoe vind ik het. En het plakt aan elkaar of het trekt samen en wordt te dik en niet gaar... Hoe doe je dit?
Voor de vegetariërs: ik ben het dan niet, maar wij gebruiken altijd het vegetarische gehakt van AH, Lidl, Aldi, enz.
Ik gebruik geen pizza bodems maar ik maak zelf kleine wraps, doordat er geen gist in zit, is het geen zwaar deeg zoals pizza bodems, waardoor je minder brood en minder zwaar is.
Hier geen pizzarette, maar ik beleg pizza's uit de oven vaak met kip, kikkererwten en gegrillde aubergine, superlekker. En dan zonder kaas. Maak altijd alles zelf (saus, deeg).
Bodems maken van witte bonen kan trouwens ook. Heb dat nog niet geprobeerd, maar staat nog wel op mijn (inmiddels veel te lange) lijst.
je hebt ook een variant van de pizzarette met een plaat bovenop. Dan heb je gourmet, pannetjes en pizza in een.
Ik ben zelf ook dol op pizza bianca, dus ik vind crème fraiche nog wel een aanrader, naast de tomatensaus. En verder, naast wat al genoemd is: geitenkaas (de zachte in brokjes) Honing uitgebakken ontbijtspek Gedroogde vijgen in stukjes Pulled chicken en evt bbq saus Gedr. kruiden (italiaanse mix of oregano, oid) Gepofte knoflook Gedroogde tomaatjes Gedroogde chili flakes Emmentaler Gruyèrekaas Cheddar Maïs
Ik doe voor mezelf omdat ik niet van tomatensaus hou doe ik er altijd boursin cuisine onder en dan met spek, ui, champignons, ham en salami. Heerlijk
Ik heb van het weekend zelf eens een simpel pizzasausje gemaakt ( icm turks brood als bodem) was best lekker! En ik ben geen kookwonder
Nou ja, wat is goed... Ik doe vaak maar wat hoor Vind koken wel heel leuk en ben vaak in de keuken te vinden!
Dat eten wij in de zomer vaak uit de oven. Turks brood met soort tomaten sausje met veel groente erop dan geraspte kaas erover.
Ik ga eentje kopen, net bedacht, krijg trek van dit topic. Wat ik zelf ook altijd heel lekker vind is pepperoni, maar dat kan ik alleen niet altijd vinden in de supermarkt hier.
Wat is jullie favo pizza uit de pizarette? Die van mij... Kant en klaar bodem (dus al met tomatensaus) Mozerella, tomaat, olijf, basilicum. Lekker fris pizzatje. Heb er nu echt trek in.
Ben ik de enige die het gewoon een heel gedoe lijkt? Of heeft het te maken met dat ik alleen pizza salami lust,een kind heb die niks lust ( dus ook geen pizza ) en een man die alles binnen 5 minuten al op heeft ?