We willen voor onzedochter vooreerst just dan een kopen voor de playstation. Nou is er natuurlijk net een nieuwe versie uit. Maar wat is nu het verschil tussen de 2, behalve natuurlijk de prijs We zitten flink te twijfelen, wie heeft de 2021 versie toevallig al?
Er zullen nieuwe nummers op staan? Wij hebben een jr abbonement genomen op unlimited. Dan heb je alle nummers van alle edities. In onze redenering goedkoper dan steeds een nieuwe editie kopen.
Werkt zo’n abonnement ook als je nog geen game van just dance hebt? Wij overwegen voor de kerst deze game onder de boom te leggen, maar als het ook met alleen een abonnement kan doe ik dat liever denk ik.
Op dit moment hebben wij nog geen just dance, ik zag dat er een nieuwe was met een bijna dubbele prijs Vandaar dat ik er erg benieuwd naar was, ik vind het namelijk wel erg veel geld als het enige verschil zou zijn dat er andere liedjes op staan...
Ooh zo. Dan zou ik voor de oudere versie gaan denk ik. Je kunt altijd nog voor een nieuwe of abbonement gaan. Misschien valt het wel helemaal niet id smaak.
Mocht je de 2020 versie willen wij doen hem weg, hebben de playstation vervangen voor de switch en 2021 gekocht maar nog niet gebruikt.