Hai, Ik hoop dat jullie dit misschien weten want ik begrijp het niet. Ik heb ruim een jaar geleden een vriendschapsverzoek en een mail gestuurd naar iemand die ik uit het verleden ken. Hier nooit een reactie op gehad en verzoek ook nooit geaccepteerd. Geen probleem wat mij betreft. Maar sinds gisteren of vandaag krijg ik bij al haar vrienden ineens te zien dat ik een vriendschappelijke vriend heb. Dat betekent dus dat ze me toegevoegd moet hebben. Maar ik sta niet in haar lijst en zij niet in de mijne. Niemand in NL kent deze mensen want ze wonen in een land hier ver vandaan. Ik kwam er toevallig achter omdat ik suggesties kreeg van misschien ken je deze mensen ook. Toen zag ik dat er familie van haar ineens een vriendschappelijke vriend met mij moest hebben maar ik kan bij niemand ook een naam zien. Rare is ook dat het vriendschapsverzoek nog steeds op verzonden staat en niet op vrienden. en nog meer bizar is dat ik vannacht een levendige droom over deze mensen heb gehad terwijl ik normaal maanden niet aan ze denk. Zo vaag. Iemand een verklaring?
Lijkt erop, dat dit de gewenste functionaliteit is van Facebook. Ik denk dus dat je dit zo ziet, omdat het verzoek nog open staat. Als je naar haar FB pagina gaat, dan kun je het verzoek intrekken. Als mijn theorie klopt, dan zie je haar ook niet meer als gemeenschappelijke vriend. Verzoek opnieuw sturen kan altijd nog.
Bij mensen die ik geen verzoek heb gestuurd en geen vrienden mee ben zie ik ook staan bijv 10 gemeenschappelijke vrienden.. Zijn wel mensen die mij ooit een verzoek hebben gestuurd maar ik maanden geleden heb geweigerd Ook al weiger je dus en verwijder je het vriendschapsverzoek, toch blijven die gemeenschappelijke vrienden zichtbaar.. Hier althans wel bij 3 man
Oh als ik trouwens zoek op een naam van een wildvreemde komt er ook te staan " piet Janssen 8 gemeenschappelijke vrienden" Bij iedereen dus, zowel bij onbekende als bekende die NIET in mijn lijst staan zie ik gemeenschappelijke vrienden
Ja dat klopt. Bij vreemde zie je dat ook. Maar dan deel je wel een vriend. En de enige vriend die ik met hen kan delen is zij.. dat maakt het zo raar. Dit verzoek staat al heel lang uit en ik zag nooit dat ik gemeenschappelijke vriend had met haar familie. Dat is pas sinds vandaag.
Misschien inderdaad het verzoek even intrekken en kijken wat ie dan aangeeft. Heb even bij mezelf gekeken maar ik zie het alleen als er daadwerkelijk gemeenschappelijke vrienden zijn. Ook bij de verzonden vriendschapverzoeken.
Dus je ziet alleen gezamenlijke vriend als het verzoek geaccepteerd is? Of ook als het nog op antwoord wacht?