Hoi allen. Heb al rond geneusd maar kan niet vinden of hier reeds een topic van is. Weet iemand (vast wel ) hoe ik een (vast) plaatje plaatst onder de tekst. I.p.v. bijv. een zwangerbanner/babybanner? Alvast bedankt voor jullie reactie. Groetjes Yvonne
In je profiel plak je in het vakje "onderschrift" de code van je plaatje (die moet natuurlijk wel al ergens online staan) en dan zet je er achter. Als ik bijv jouw avatar als onderschrift wil, dan doe ik [img ]http://www.zwangerschapspagina.nl/images/avatars/gallery/Disney/72.gif[/img ] (maar dan zonder spaties) en dan krijg je:
en hoe zit het dan met zelfgemaakte banners die in psp gemaakt zijn ? die krijg ik hier niet geplaatst of moet het een andere revolutie zijn ?
sorry zwangerschaopsdementie dan zijn tikfouten voorbehouden ....of zoiets ...durf nu helemaal niet meer te tikken eehhm ja ...als ik een banner maak in psp maak ik hem 500 x100 ..... en als je meerdere fototjes er bij doet pakt hij hem hier niet dus ....ook niet via imageshack