Sint Maarten...juist nu regen en onweer

Discussie in 'De lounge' gestart door Jolanda, 11 nov 2006.

Topicstatus:
Niet open voor verdere reacties.
  1. Jolanda

Jolanda Fanatiek lid

26 jul 2005
    3.281
    0
    0
    Noordwolde Friesland
    Nou de hele dag droog en zonnig.

Mag mijn meisje mee met de optocht door het dorp, en begint het me daar toch te regenen en te onweren.
    Dus Manon en papa helemaal drijfnat toen ze thuis kwamen.

Gelukkig maakte de warme chocomel en zelfgemaakte koekjes (die Manon en ik vanmiddag gemaakt hadden) een hoop goed.

Maar sneu vind ik het wel.

Ik had allemaal zakjes gemaakt om uit te delen, en er zijn maar twee jochies geweest, verder was het weer gewoon te slecht.

Jammer hoor :(

2. tal

tal Actief lid

17 aug 2006
    446
    0
    0
    moeder
    denhelder
    hoi
    ja ik weet het ik ook met me kleine man wezen lopen is het zulk weer
    vondt het ook erg sneu nou hopen dat het volgend jaar beter is :D
    groeten chantal
    20 weken en 3 dagen zwanger

3. Niet meer actief

erg balen idd. ik had echt te doen met de kinderen.. kheb er maar 7 gehad bij de deur..
    nou ja er zit niks anders op dan zelf de snoepjes op te eten ;)..

4. Jolanda

Jolanda Fanatiek lid

26 jul 2005
    3.281
    0
    0
    Noordwolde Friesland
    whahaha al die snoepjes, pfff ben ik nog wel effe bezig.

Ik zit er over te denken om de zakjes die ik gemaakt had aan Manon mee te geven dinsdag , kan ze trakteren op de peuterzaal.
    Anders komt het nooit op ;)

5. susanne1979

susanne1979 Fanatiek lid

13 mei 2006
    3.799
    1
    0
    verzorgende
    Limburg
    7 maar? Hier stonden er 15(!) in een keer voor de deur..

6. Loeki2

Loeki2 VIP lid

3 jun 2006
    16.265
    1
    0
    Het is hier ook aardig verregend, tot 18.30 uur nog 15 kinderen gehad ongeveer, maar daarna was het echt over, regen, wind, onweer, geen weer voor die kleintjes.

7. Salomina

Salomina Fanatiek lid

26 jun 2006
    2.225
    0
    0
    En bij mij geen 1 voor de deur. :confused:

8. senseemillia

senseemillia VIP lid

20 nov 2005
    8.645
    0
    0
    beleidsadviseur
    Utrecht
    Hier ook geen eentje aan de deur...zit ik met de zakken snoep... Voor mijn billen zijn ze niet bedoeld...moet nog 5,5 kg af...hahah

9. maisy

maisy Fanatiek lid

12 jun 2006
    4.859
    0
    0
    Wij waren gelukkig rond kwart voor 5 al begonnen met lopen, dus toen het zo zo ging regenen hadden we e ral wel genoeg van. Wel weer uitgerekend vandaag he... :(

10. Tanja20

Tanja20 Fanatiek lid

6 sep 2006
    2.958
    0
    0
    Hier ook niets gezien... :)

11. lydia

lydia Fanatiek lid

30 aug 2006
    1.024
    0
    0
    Wij hadden ook geluk hier was het droog maar wel koud hoor...hij(4jr) vond het geweldig ...maar bij de eerst liep hij naar binnen...dacht dat hij op visite ging hihihi....en zingen geweldig hoor voor die kleintjes is het nog leuk ff een uurtje...

12. Niet meer actief

Wij waren net op tijd thuis met de kleine man...even daarna begon het te stortregenen.Mijn oudste had minder geluk, die was tot op z'n boxershorts nat!
    Maar lekkere warme douche en koppie thee doen wonderen.

En de buit natuurlijk ook ;)

13. djara

djara Fanatiek lid

12 apr 2005
    2.675
    0
    36
    begeleidster
    makkum (fr)
    ik heb er maar 6 in totaal aan de deur gehad.... hier ook hondenweer

14. Rabia

Rabia Bekend lid

19 apr 2006
    576
    0
    0
    huisvrouw
    spanje
    Hier waren best veel kindjes aan de deur, snoepbak is bijna leeg. MIjn dochter had koorts dus zou eigenlijk niet gaan, maar nichtje kwam aan de deur en toen wou ze ook lopen. Dus zijn we toch even geweest met haar maar pas om kwart voor zeven, dus wel een beetje laat maar alsnog wat deuren langs geweest. Kwam ze terug blij met haar rugzakje en heel veel snoepjes geproeft, van mij mocht ze zich even misselijk eten. Het was al sneu dat ze zo laat pas ging.

15. Diddl

Diddl Fanatiek lid

13 jan 2006
    3.907
    0
    0
    Fryslan
    Het begon hier om 19:00 te stormen en onweren. Gelukkig hadden de meiden het grootste deel al gelopen en waren we onderweg naar de pake's en beppe's [in de auto].
    We hebben het hier dus nog redelijk getroffen.....ze hebben hun buit binnen. ;) :)

16. Niet meer actief

Ik heb hier wel 100 kids aan de deur gehad. Het was droog maar wel koud. De meesten hadden handschoentjes aan. Ik vond het wel erg gezellig. Ik had visite en die meiden wisten niet wat ze zagen.

17. Judith75

Judith75 VIP lid

9 okt 2006
    5.623
    0
    0
    Mama
    Bergen op Zoom
    Hier kwamen 33 kids aan de deur, dus heb lekker uit kunnen delen :)

18. jellie

jellie Bekend lid

3 sep 2006
    554
    0
    16
    BIJ ONS WAREN HET ER WEL EEN STUK OF 100? tis in een plaatje in Gelderland waar ze het op 10-11 "vieren" .. dus eigenlijk nu eergisteren..Heeft met de koeien te meken ofzo..? ( van vroieger.?)

19. Caithlin79

Caithlin79 VIP lid

21 mei 2006
    6.208
    3
    38
    Nou ze hebben hier net geluk gehad met het weer. Tegen een uur of 6 werd het droog en even voor 8 begon het weer te regenen!

Hoe dan ook maar 6 kindertjes gehad in totaal, terwijl ik 3 zakken snoep in huis had gehaald. M'n vriend en ik vermaken ons wel met de rest ;)

20. Caithlin79

Caithlin79 VIP lid

21 mei 2006
    6.208
    3
    38
    Oh jee, ik word altijd erg pissed (van binnen) als ze al zo vroeg voor de deur staan om eerlijk te zijn :oops:
    Vind eigenlijk dat ze gewoon ff moeten wachten tot 6 uur zodat je iig normaal kan eten ;)

Deel Deze Pagina