Nou de hele dag droog en zonnig. Mag mijn meisje mee met de optocht door het dorp, en begint het me daar toch te regenen en te onweren. Dus Manon en papa helemaal drijfnat toen ze thuis kwamen. Gelukkig maakte de warme chocomel en zelfgemaakte koekjes (die Manon en ik vanmiddag gemaakt hadden) een hoop goed. Maar sneu vind ik het wel. Ik had allemaal zakjes gemaakt om uit te delen, en er zijn maar twee jochies geweest, verder was het weer gewoon te slecht. Jammer hoor
hoi ja ik weet het ik ook met me kleine man wezen lopen is het zulk weer vondt het ook erg sneu nou hopen dat het volgend jaar beter is groeten chantal 20 weken en 3 dagen zwanger
erg balen idd. ik had echt te doen met de kinderen.. kheb er maar 7 gehad bij de deur.. nou ja er zit niks anders op dan zelf de snoepjes op te eten ..
whahaha al die snoepjes, pfff ben ik nog wel effe bezig. Ik zit er over te denken om de zakjes die ik gemaakt had aan Manon mee te geven dinsdag , kan ze trakteren op de peuterzaal. Anders komt het nooit op
Het is hier ook aardig verregend, tot 18.30 uur nog 15 kinderen gehad ongeveer, maar daarna was het echt over, regen, wind, onweer, geen weer voor die kleintjes.
Hier ook geen eentje aan de deur...zit ik met de zakken snoep... Voor mijn billen zijn ze niet bedoeld...moet nog 5,5 kg af...hahah
Wij waren gelukkig rond kwart voor 5 al begonnen met lopen, dus toen het zo zo ging regenen hadden we e ral wel genoeg van. Wel weer uitgerekend vandaag he...
Wij hadden ook geluk hier was het droog maar wel koud hoor...hij(4jr) vond het geweldig ...maar bij de eerst liep hij naar binnen...dacht dat hij op visite ging hihihi....en zingen geweldig hoor voor die kleintjes is het nog leuk ff een uurtje...
Wij waren net op tijd thuis met de kleine man...even daarna begon het te stortregenen.Mijn oudste had minder geluk, die was tot op z'n boxershorts nat! Maar lekkere warme douche en koppie thee doen wonderen. En de buit natuurlijk ook
Hier waren best veel kindjes aan de deur, snoepbak is bijna leeg. MIjn dochter had koorts dus zou eigenlijk niet gaan, maar nichtje kwam aan de deur en toen wou ze ook lopen. Dus zijn we toch even geweest met haar maar pas om kwart voor zeven, dus wel een beetje laat maar alsnog wat deuren langs geweest. Kwam ze terug blij met haar rugzakje en heel veel snoepjes geproeft, van mij mocht ze zich even misselijk eten. Het was al sneu dat ze zo laat pas ging.
Het begon hier om 19:00 te stormen en onweren. Gelukkig hadden de meiden het grootste deel al gelopen en waren we onderweg naar de pake's en beppe's [in de auto]. We hebben het hier dus nog redelijk getroffen.....ze hebben hun buit binnen.
Ik heb hier wel 100 kids aan de deur gehad. Het was droog maar wel koud. De meesten hadden handschoentjes aan. Ik vond het wel erg gezellig. Ik had visite en die meiden wisten niet wat ze zagen.
BIJ ONS WAREN HET ER WEL EEN STUK OF 100? tis in een plaatje in Gelderland waar ze het op 10-11 "vieren" .. dus eigenlijk nu eergisteren..Heeft met de koeien te meken ofzo..? ( van vroieger.?)
Nou ze hebben hier net geluk gehad met het weer. Tegen een uur of 6 werd het droog en even voor 8 begon het weer te regenen! Hoe dan ook maar 6 kindertjes gehad in totaal, terwijl ik 3 zakken snoep in huis had gehaald. M'n vriend en ik vermaken ons wel met de rest
Oh jee, ik word altijd erg pissed (van binnen) als ze al zo vroeg voor de deur staan om eerlijk te zijn Vind eigenlijk dat ze gewoon ff moeten wachten tot 6 uur zodat je iig normaal kan eten