Ik heb een leuke site gevonden om je plaatjes mooi te maken. Wil jij dat ook? Kijk dan hier? http://www.pspstekkie.nl/index.php
Ja dat klopt en via hun kan je een progje aanvragen. Heb ik ook gedaan en dan kan je mooie foto's maken. Dus bewerken enzo. Via dat forum kan je allerlei vragen stellen en er staan lesjes op... Veel succes meiden. Het is echt de moeite waard!
Leuk programma hè. Ik werk er al jaren mee. Let er wel even op welke versie je download. Sommige versies zijn nog al ingewikkeld. Versie 7 is het makkelijkste om mee te beginnen, al wordt die niet overal meer aangeboden. Ik heb zelf lesjes geschreven voor psp, dus als ik iemand een vraag heeft, dan mag je me wel een pb sturen.
Wat leuk floor! Ik heb sinds gisteren psp x. En dat is de nieuwste versie. Moet zeggen dat het nog meevalt, maar ik zal zeker nog wel vragen hebben. Wel fijn dat ik ze ook aan jou kan stellen. Ik heb gisteren al een foto gemaakt van mijn dochter. Zal 'm zo eens plaatsen. Is wel een beginners fotootje hoor..
Ziet er al goed uit toch! Succes ermee! (als je even met google zoekt, zul je zien dat er ook heel veel lesjes online te vinden zijn.)
Ik stuur je wel ff een pbtje sim. Mag dit niet in het openbaar vertellen namelijk. Waar je dat progje vandaan kan halen... Over een half uurtje krijg je dat pbtje... Ben ff mijn huis aan het doen. Moet ook gebeuren...
ow mag ik ook een pb'tje van je ontvangen? wil ook graag mooie foto's maken maar is me tot nu toe nog niet gelukt groetjes Pientje