Hij is klaar, maar wou 'm in mijn fotoalbum plaatsen Dat lukt niet want er wordt gezegd dat de foto beschadigd is? Ik plaats 'm ff hier en zal Natas ofzo even een pbtje sturen. Heb 'm een stuk kleiner gemaakt. Dus de foto is niet zo scherp helaas
ik heb weer een nieuwe op iris haar site... in het fotoalbum, en dan bewerkte foto's..... "iris in het zonnetje"
heyy ladies kijk ff in mijn foto album ik heb er ook 2 gemaakt nou geprobeerd dan. maar volgens mij heb ik een hele andere psp x soms zie ik dingen wat ik niet erop heb en die animation shop hoort dat er ook in te zitten? ik zie nix... gr...
Ik vindt die engel super mooi. Hoe heb je dat nou weer geflikt!! Ik zie trouwens geen dingen die wat er niet bij passen.
van een andere foto gpikt op het net en mijn dochter opgegooid en op een fantasie site de vleugels... goed he 8) ooievaar GIL..... hihihi
Ik zal jullie zo ff een pbtje sturen met de link. Even gauw hier alles lezen. Ben een ochtend weg geweest en dan weet je het wel weer Enne agnes, ben net ook op dat andere forum geweest
Wauw die is mooi zeg Maar je mag je plaatjes de volgende keer in je fotoalbum plaatsen. Anders neemt het te veel ruimte in beslag en is Lotte niet blij met je..