Voor wie was jij vandaag aardig - of wie tegen jou?

Discussie in 'De lounge' gestart door zilvervosje, 8 jun 2012.

Topicstatus:
Niet open voor verdere reacties.
  1. zilvervosje

zilvervosje Fanatiek lid

30 jul 2009
    3.133
    3
    38
    docent
    Midden van Nederland
    Hoi meiden,

Nav het topic van lieve vreemden die zomaar iets voor je doen, vroeg ik me af wat jij vandaag gedaan hebt voor een ander? Of wat een ander voor jou gedaan heeft? Mogen ook heel normale dingetjes zijn, hoor, de dingen die je bijna niet opmerkt :D

Ik ben vanochtend, ondanks dat ik uit kon slapen, mijn vriend gaan helpen met Fay, opstaan, kdv-klaar maken. Hij heeft haar vandaag gebracht en gehaald.

En net zei hij dat Vin Diesel op tv is, waarop ik zei dat ik die alleen leuk vindt in het midden van mijn cyclus (ik val nu meer op zachte mannen... laat maar, is een feitje over de voorkeur van vrouwen waar we thuis erg om kunnen lachen)... waarop hij vraagt "kopje thee en een romcom?" :D:D

Het is bij ons thuis heel normaal, maar ik ben wel blij dat het zo gaat.

2. Saja87

Saja87 Niet meer actief

Voor een oud vrouwtje in de supermarkt. Ze wilde wat hebben van de bovenste plank maar kon er niet bij dus heb het gepakt voor dr :D

3. kirst78

kirst78 Fanatiek lid

15 nov 2007
    4.760
    0
    0
    Lieve man heb jij! Hier ook eentje hoor, hij is dan wel niet thuis en weet dat ik vandaag veel kindjes over de vloer had, dus hij heeft me meerdere keren gebeld om te vragen hoe het met me gaat :D. Doet ie eigenlijk elke dag wel, maar nu extra.
    Ikzelf ben samen met mijn meiden en schoonzusje, ons neefje en ander schoonzusje opgewacht bij de finish van de wandelvierdaagse.

4. mamabri

mamabri Niet meer actief

mmmmmmm ik was zeer prikkelbaar vandaag en was dus helemaal niet aardig :) Morgen weer een nieuwe dag, hopelijk gaat het dan wat beter.

5. Kaatje85

Kaatje85 VIP lid

14 jul 2006
    35.431
    47
    48
    Vrouw
    Zuid-Holland
    Ik ben aardig geweest door te stoppen voor het zebrapad :)
    En iemand is heel aardig voor mij geweest door mij vandaag aan te nemen :) kan volgende week na een half jaar onkruid wieden eindelijk ontslag nemen bij een kwekerij :D

6. zilvervosje

zilvervosje Fanatiek lid

30 jul 2009
    3.133
    3
    38
    docent
    Midden van Nederland
    Hey wat gaaf!! Gefeliciteerd:D

7. Ukje1

Ukje1 Niet meer actief

Ik heb vandaag een "oud" katertje uit het asiel gehaald :D

Beestje is oud en heeft een dieet... Maar omdat wij er thuis ook al zo 1 hadden lopen deden we niet moeilijk en gunnen het beestje bij ons een mooie oude dag :D

8. norwegian-sky

norwegian-sky Fanatiek lid

7 jun 2009
    1.701
    0
    0
    NULL
    roze wolk
    ik was aan het werken en heb voor een client een tuinhekje van de buren dicht gedaan. anders moest ze in der pyama naar buiten. ik bood het zelf aan.

9. tulip

tulip Niet meer actief

heel veel mensen waren aardig vandaag tegen mij, de telefoon stond roodgloeiend van mensen die wilden weten hoe de echo gegaan was vandaag omdat het erg spannend voor ons was...

10. Kaatje85

Kaatje85 VIP lid

14 jul 2006
    35.431
    47
    48
    Vrouw
    Zuid-Holland
    Dank je wel :D Ga weer terug de winkel in ( 9 jaar gedaan ) en nog lekker in eigen dorp ook.Heerlijk op het fietsje en geen dure benzine meer

11. Snoopy1983

Snoopy1983 VIP lid

11 feb 2008
    9.543
    4.729
    113
    Vrouw
    Hoe was het?? En hoever ben je?

12. Snoopy1983

Snoopy1983 VIP lid

11 feb 2008
    9.543
    4.729
    113
    Vrouw
    Leuk zeg! Gefeliciteerd!!

13. AnneThamar

AnneThamar Niet meer actief

Gefeliciteerd!

Ik ben vandaag aardig geweest tegen mn moeder, heb me errug ingehouden anders was t ruzie geworden. Verder is iedereen lief tegen mj ben ziek haha.

@Kaatje85: stop je anders nooit dan? :p

14. Caro31

Caro31 Fanatiek lid

11 nov 2007
    2.501
    2
    38
    Ik ben vandaag op bezoek geweest bij een vrouw die ongeneeslijk ziek is en niet meer lang te leven heeft. Was behoorlijk heftig, maar ben blij dat ik haar nog gezien heb.

15. citroen

citroen Fanatiek lid

23 jan 2012
    2.993
    0
    36
    droomland
    langer gewerkt dan ik eigenlijk moest...
    ik heb voor mijn collega haar dienst overgenomen zodat zij met haar vader naar het ziekenhuis kon...

16. Kaatje85

Kaatje85 VIP lid

14 jul 2006
    35.431
    47
    48
    Vrouw
    Zuid-Holland
    haha jawel hoor. Stop eigenlijk altijd netjes. Maar er zijn er genoeg hier in het dorp die dat niet doen.

17. Lentes

Lentes Niet meer actief

Ik heb mn vriend bediend met kopjes thee, water, beschuit, crackers, meloen & rijst.
    Staat er allemaal nog dus kan het zo ook weer opruimen :)

18. guppekop

guppekop VIP lid

28 aug 2009
    13.271
    1
    0
    varend op schip
    euhm, niet speciaal, buiten het gezin om niemand gezien

19. Tavsan

Tavsan Actief lid

30 apr 2012
    377
    0
    0
    Deventer
    Mijn collega was lief door me eerder naar huis te laten gaan omdat ik me echt beroerd voelde.
    En mijn man was lief omdat ik het laatste stuk van zijn ijsje mocht (magnum strawberry). En ik had er zelf ook al eentje op.

20. KanjerB

KanjerB VIP lid

24 apr 2007
    5.097
    0
    36
    Even offtopic

Tulip wat onzettend fijn meid dat jullie het hartje zagen kloppen! Hoop dat alles goed gaat!

Deel Deze Pagina