Jamie Oliver Spaghetti Met Garnalen recept | Smulweb.nl Dit is misschien niet een recept wat ik snel door de week maak maar wel erg lekker en best snel
Broccoli taart Broccoli roosjes even kort met een beetje zout koken, 2 tot 3 minuten Springvorm met bladerdeeg vullen, ik doe er een beetje paneermeel onder én een beetje op de bodem omdat t best vochtig is 4 tomaten in plakjes snijden en met een beetje zout bestrooien Brie in plakken snijden en dan komt t: Leg de helft van de tomatenplakken op de bodem, doe de broccoli er op en leg de roosjes naar boven. Strooi er cashewnoten overheen. Dan de brie verdelen en tenslotte de overige tomatenplakken er over, klein beetje geraspte kaas over de tomaten en dan de oven in. Ong 30 tot 40 min op 200 graden Ik gebruikte altijd diepvries bladerdeeg maar heb deze keer de verse bladerdeeg op rol van de AH gebruikt, is een aanrader!
Als je hier wat kikkererwten of linzen bij doet, heb je in combinatie met rijst ook een volledig eiwit, wat dan makkelijk en goedkoop vlees kan vervangen.
Ik heb dit gister gemaakt n.a.v. Dit topic. Echt heeerlijk! Ik heb het met turkse rijst gegeten (of bulgur kan ook) dat is ook echt een aanrader. Ik heb al meerdere recepten gemaakt met succes! Dus blijf delen zou ik zeggen!
MMM deze, Surinaamse kip: 400 g Kipfilet, rauw, IN STUKJES SNIJDEN 2 hele Ui 2 teentje(s) Knoflook 1 portie(s) Tomaat, uit blik (gepeld) 1 eetlepel(s) Sweet chilisaus 100 ml Ketjap 1 eetlepel(s) Tomatenketchup 1 koffielepel(s) Olijfolie 1 hoeveelheid (naar smaak) Kerriepoeder 2 eetlepel(s) Maïzena 1 blokje(s) Maggi Bouillon Kippenbouillon, 1/2 LITER VAN MAKEN 250 g Champignons, SCHIJFJES SNIJDEN Instructies OLIE VERHITTEN, HIERIN UI EN KNOFLOOK FRUITEN, STUKJES KIP ER BIJ DOEN, WAT PEPER OP KIP DOEN. KIP EVEN BRUIN BAKKEN EN DAN BOUILLON ERBIJ DOEN MET DE SCHIJFJES CHAMPIGNONS GAAR LATEN WORDEN. DAN DE GEPELDE TOMATEN, TOMATENKETCHUP, KETJAP, SWEET CHILI SAUS EN FLINK VEEL KERRIE ERBIJ DOEN. BINDEN MET MAIZENA LEKKER MET RIJST EN EEN SALADE. KAN ER OOK NOG WOK GROENTE AAN TOE VOEGEN
Pizza op een wrap maken.. zoveel gezonder en zo lekker! Met tomatenpuree insmeren, beetje geraspte 30+ kaas, wat je verder erop wil, oregano en 10 minuutjes op 200 graden in de oven 👌
Hier ook Wat lekkers (zalmballetjes) 2 blikjes zalm heb je nodig Ui Knoflook zout en peper ei selerij en paneermeel. Ik vind het lekker soms om madame jeanette erin te doen. Ik maak de zalm schoon dan ui knoflook selderij in kleine stukjes erbij doen. Peper en zout erbij de ei erdoorheen Door de paneermeel en bakken maar! Lekker met rijst of krieltjes
Die mac donalds wrap. Wow... Heerlijk Bij wijze van experiment had ik zelf wraps gemaakt (bloem, olie, bakpoeder en water) en zelf kipsticks (kipfilet, bloem, ei , kruiden en panko. En dan alleenninde oven). Gaf zelfs nog een gezond gevoel
Ik had zelf honing mosterd saus gemaakt, 'Honing Mosterd Dressing' Lekker met kip - Favoriete recept van - Helma Bakare - Albert Heijn ...je kan het recept van die wraps zo gezond of ongezond maken als je wil
Ik maak de wraps altijd zo: Bekijk bijlage 492240 Ramadanrecepten.nl Crispy chicken wrap | Ramadanrecepten.nl Super lekker!
Nodig: Pasta Grote venkel 2/3 winterpenen Gerookte zalm Peper crème fraiche Knoflook Spaghetti of penne koken. De venkel en winterpenen in stukjes snijden en koken ( beetje dezelfde grote vanwege gaartijd) voeg de gekookte groente en pasta samen en haal het van het vuur. Voeg als laatste de crème fraiche, gesnipperde gerookte zalm, peper en eventueel een beetje knoflook toe. Ongeveer in 10/15 min klaar en erg favoriet bij de kinderen. Groene curry- mild scherp Zakje garnalen 500/700 Gr prei Taugé Gele rijst 200 ml kokosmelk Groene curry boemboe Kook de rijst Wok de garnalen tot ze roze zijn en haal ze daarna even uit de wok. Wok daarna de groente, haal eventueel vocht weg. Voeg de kokosmelk toe en de boemboe naar smaak Voeg als laatste de garnalen weer toe.