testen

Discussie in 'Zwangerschap' gestart door talia, 24 apr 2006.

Topicstatus:
Niet open voor verdere reacties.
  1. talia

    talia Fanatiek lid

    27 nov 2005
    2.561
    0
    0
    kapster
    belgie
    voel me al een paar dagen ellendig, zwanger ellendig heb eigenlijk angst dat het zo is wanthet zou echt veel te vroeg zijn misschien beeld ik het me maar gewoon in omdat ik juist zo een angst heb om nu al terug zwanger te worden ik zou het echt niet aankunnen en wil eerst nog een paar jaar van onze knappe jongen genieten, we zullen het dalijk weten want ik ga toch maar eens testen het zal wel gewoon mijn verbeelding zijn want we zijn zo voorzichtig toch ben ik echt nerveus ik zal jullie op de hoogte houden.

    groetjes talia
     
  2. noralien

    noralien Fanatiek lid

    7 jun 2005
    2.734
    1
    0
    Wormerveer
    hou ons op de hoogte...
     
  3. smoekie

    smoekie VIP lid

    7 mrt 2006
    5.543
    1
    0
    ik hoop voor jou (jullie) dan maar dat het niet zo is...maar als je weet wanneer jullie voor het 1 weer geklust hebben en vandaaruit even doortellen...5-8 dgn tot innestelling en dan nog een dikke week voor een zwangerschapstest uitslag zou kunnen geven, en geeft jou test negatief aan, maar jij hebt zelf het vermoeden dat je toch wel zwanger zou kunnen zijn dan zou ik als ik jou was naar de ha gaan en vragen of deze je een bloedtest zou willen afnemen, die geeft tenslotte eerder dan een test aan of je wel of niet zwanger bent.

    heel veel succes meid
     
  4. Kathy

    Kathy VIP lid

    22 mei 2005
    5.535
    0
    0
    Draagdoekconsulent
    Lichtervelde, België
    Ik kan je heel goed begrijpen, talia, dat je nu nog niet terug zwanger wilt zijn. Ik hoop voor jou dat het niet zo is. Dus nu maar eens duimen voor een negatieve test.
     
  5. KeeJBie

    KeeJBie Fanatiek lid

    25 jan 2006
    2.322
    0
    0
    Apeldoorn
    Hmm idd!!

    Ook ik zou hier bang voor zijn zodra ik ben bevallen. Niet omdat ik het niet zou willen een tweede kindje maar precies wat het gewoon al is.. Het is dan tekort op de eerste waardoor je lichaam niet goed ontzwangerd is en NET nu je je eigen lichaam weer terug hebt moet je alweer gaan wennen aan het idee dat je het weer moet delen.

    Ik ben heeel benieuwd naar wat je test zegt. Maar buitenom dat het te snel zou zijn enz. Is het dan toch wel weer een wondertje ;)
     
  6. Nathalie76

    4 apr 2006
    51
    0
    0
    TALIA,ik heb precies hetzelfde gehad.ik was bevallen van de 2e en+/- 3,5 mnd later liet ik een spiraal zetten.2 weken later werd ik niet ongi maar voelde me zwaar ellendig.ik ben terug gegaan naar mijn ha en zij stuurde me door naar de gyn.ik bleek op dat moment 6 weken zwanger te zijn.het spiraal was geplaatst met 4 weken zwangerschap.

    ik schrok me te pletter maar wij hebben toen besloten om het te laten komen.het is heel zwaar geweest met nog en baby maar hij is er en ik zou hem echt niet meer kwijt willen hihi..daarna is er overigens nog 1 gekomen en als alles goed is ben ik zwanger van de 5e.

    je hebt helemaal gelijk dat je zegt dat je er niet op zit te w88 hoor.dat zat ik ook niet maar op het moment dat je een hartje ziet ..................wij waren verkocht hihi.........

    heel veel succes en neem idd even contact op met je ha of vk...........
     
  7. smoekie

    smoekie VIP lid

    7 mrt 2006
    5.543
    1
    0
    ik sta er alleen al van te kijken hoe vlot jullie alweer zin hadden om te vrijen.

    na beide bevallingen heeft het zo'n week of 8 geduurd ik er weer een klein beetje zin in had (met de nadruk op klein beetje) mijn behoefte was echt below zero..wilde echt ff niks meer aan de onderkant hebben.. :(
    (ben ook wel weer gelijk aan de pil gegaan)

    maar het idee alleen al nee ik zou er denk ik ook niet aan moeten denken om zo snel na de bevalling alweer zwanger te zijn, maar daar staat idd tegenover dat het wel weer een klein wondertje is wat er in je buik groeit.

    heel veel succes meid
     
  8. talia

    talia Fanatiek lid

    27 nov 2005
    2.561
    0
    0
    kapster
    belgie
    ik heb gestest en die was negatief :)
    nog maar goed eigenlijk het was wel welkom geweest maat lievet niet nu ik wil dolgraag nog kinderen maar eerst van mijn eerste genieten.
    het zal wel gekomen zijn door de angst want ik neem de minipil ik geef borstvoeding en we doen het steeds met condoom

    groetjes talia
     
  9. smoekie

    smoekie VIP lid

    7 mrt 2006
    5.543
    1
    0
    ben blij voor je meid, zou dan wel een hele grote impact ineens zijn geweest.

    geniet maar lekker van de kleine. :)
     
  10. talia

    talia Fanatiek lid

    27 nov 2005
    2.561
    0
    0
    kapster
    belgie
    bedankt voor jullie reactie ik ga me niet meer zo vlug zorgen maken en morgen maar eens naar de huisarts

    groetjes talia
     
  11. noralien

    noralien Fanatiek lid

    7 jun 2005
    2.734
    1
    0
    Wormerveer
    Nou, gelukkig dan.
    Kun je nog even lekker van je kleine ventje genieten.
     

Deel Deze Pagina