Heb gisteren ook thermoskan gekOcht voor heet water! Ik drink zo 10 koppen thee op een dag (als het er niet meer zijn) dus elke keer maar die waterkoker aan. Ook zonde he. Dus bedankt voor de tip
@ miranda&annoniem, Graag gedaan, hier is de waterkoker net voor de 2e keer vandaag aan! Zo ff vullen en weer drinken
Ik hoorde op de radio dat de benzine maandag een stuk duurder wordt ivm BTW verhoging. Dit weekend nog even tanken dus....
ik doe ook wel eens als ik twee halve wasjes in de droger heb de was bij elkaar. Dus ik was bijvoorbeeld de witte en de zwarte selecteer wat er in de droger mag en hoppa bij elkaar in de droger. Volgens mij kan het niet kwaad ... tenminste tot nu toe nog geen rare kleur mengsels er uit gekregen.
IK gooi hier me water in me theepotje en zet die op een warmhoudplaatje met een kaarsje er onder. Blijft ook dan een hele tijd warm.
Heej wat een leuke tip, ik wil dat wel proberen want ben niet zo tevreden met mijn wasmiddel. Wil je meer uitleg geven? Liever info van een ervaren maakster. Mag ook via pb....
Ik mijn vorige post vroeg ik naar meer info maar die had je al gegeven zie ik hier....ik ga het uitproberen! Bedankt voor de tip en info.
Wat een gave tip, die Sunlight! Ik ben niet heel goed in bezuinigen, maar ben er wel mee bezig. Ik breng mijn schoenen graag naar de schoenmaker (ipv nieuwe kopen) en probeer geen eten weg te gooien, van restjes groenten maak ik bijv. een quiche of curry. Ik probeer kort te douchen - ook beter voor de huid. Eerder een trui dan de verwarming omhoog. We wonen bij een dierentuin en hebben een abonnement, dus kunnen we een jaar lang gratis en naar andere dierentuinen met korting. Dat scheelt wel dure uitjes. Ik heb geen auto (vriend wel) en gebruik dus fiets of OV (of OVfiets, bijv. voor mijn werk, dat kost 10 euro per jaar). Vriend gebruikt eigenlijk ook altijd OV omdat hij voor ProRail werkt en een pas heeft. Sowieso heb ik een kortingspas voor de trein. Wat bij ons ook wel heel erg scheelt is dat we niet meer "zomaar gaan shoppen". Winkelen op zaterdag heeft voor ons een beetje afgedaan sinds we verhuisd zijn (minder leuke winkels dan vroeger) en daardoor kopen we uiteindelijk stukken minder. Mijn vriendinnen hebben een andere kledingsmaak dan ik, dus samen shoppen is kort of ik shop alleen (dat scheelt ook, want ik vind het niet gezellig in mijn eentje). Ipv shoppen lunchen we samen, dat is een stuk minder duur In de supermarkt let ik op seizoensproducten, die zijn lekkerder en goedkoper dan producten die eigenlijk niet in het seizoen zijn. En we eten vega, dat scheelt ook wel. Hoewel, als je kiloknallers koopt misschien niet. (We eten wel bio, dus ik ben niet goedkoper uit dan een gemiddeld gezin. Deze bezuinigingen zijn zodat we biologisch kunnen kopen, anders is het echt te duur. 8 euro voor aardbeien in december leer je snel af )
Gewoon helemaal geen droger meer gebruiken. Ik hang alles weer op... kost misschien 10 minuten meer tijd maar bespaart een hoop
Hier draait de droger alleen voor handdoeken, onderbroeken en sokken. 1 en soms 2 keer in de week. Komt omdat ik gewoon te weinig ruimte heb om op te hangen.
wij gebruiken de droger voor de handdoeken, de heren en ik ook willen zachte handdoeken. Maar de rest hang ik allemaal op, ik heb 3 wasrekken op zolder. Moet er wel bij zeggen dat we een grote zolder hebben. Dus ideaal. gr brenda
Beetje onzin als je weet dat ik hem hooguit 1x in de maand aan heb staan in de winter. In de zomer kan ik alles buiten drogen maar in de winter is het onmogelijk. Dus vandaar mijn tip gooi alle dingen die je in de droger kan doen bij elkaar!
ik doe de droger vaak even aan, dan zijn de handdoeken zacht en laat ik ze verder aan het rek drogen.
Ik héb geeneens een droger haha, nooit gehad ook.....mis het dus ook niet. Ik merk wel dat het in de herfst en winter minder snel droog is, maarja, dan hangt het een dagje extra te drogen dat is alles.....en als het even kan gaat het buiten aan de droogmolen. Gister nog een was buiten opgehangen en was zo droog.
Even een vraagje voor de dames die zelf wasmiddel maken van sunlight zeep.Ik las al dat iemand het gebruikte omdat haar kindje erg gevoelige huid heeft. Ik heb juist het vermoeden dat ons zoontje er niet tegen kan.Zijn er meer met deze ervaring?
oh ik zie hier leuke tips voorbij komen! ikzelf gebruik de droger alleen in de winter en herfst als het slecht weer is en dan 1 keer voor de handdoeken, ondergoed, sokken en evt. voor het beddengoed... Maar het liefste hang ik het op!