Staan hier beide in de kast De balenciaga's (in meerdere kleuren) draag ik ook echt heel graag onder flared broeken. Zitten als pantoffels en zorgen ervoor dat de pijlen niet over de grond slepen. Onder een skinny jeans vind ik ze weer niet mooi bij mezelf staan. Ondanks maat 36 vind ik dat mijn voeten dan lijken op maat 40. Op een boyfriend jeans zou het voor mijn gevoel al leuker staan denk ik maar nog niet getest. De Isabel Marant draag ik bijna nooit meer. Zijn inmiddels een jaar of 6 oud en de enige keer dat ze nog uit de kast komen is als ik een specifiek jurkje in de winter draag met panty eronder, en dat was afgelopen winter 1x. En waarom ik dit schrijf, wilde aan de mensen die d8t topic zo zwaar opvatten even laten weten dat het gewoon luchtig is. Ik maak van deze post ook geen drama ondanks de 100 likes eronder. Ik vind het mooi, daar gaat het om en zo zou iedereen moeten denken over een kleding stuk die je mooi vind maar een ander niet.... behalve als je een witte legging als broek wilt gaan dragen!.... grapje
Helemaal eens met alles. Alleen cowboylaarzen (tot onder knie nog) onder een jurkje vind ik wel heel leuk. Met blote benen dan wel.
Ik heb ook 1 paar, en zoon ook. Die begon ermee, was helemaal hot onder zijn leeftijd (ook Balenciaga trouwens) maar die heeft hij niet gekocht. Hij heeft ze van Balr. Ik heb ze van Moschino (in het blauw omdat ik eenzelfde kleur shirt ervan kocht en geen bijpassende schoenen had, letters in steentjes op de schoenen zijn hetzelfde als op het shirt) Vind mezelf met mijn maat 36 er beter mee weg komen dan mijn zoon met maat 42/43. En deze vind ik wel erg leuk onder een skinny jeans.
Na het lezen van dit topic ga ik maar gewoon naakt de straat op Niks is ok, lijkt het, dus wat maakt het uit?
Super leuke outfit. Rokje, I love it! prachtig figuur ook. Maar zo zonde van die sneakers erbij. Ik zou dan leuke enkellaarsjes of (elegante) boots ofzo erbij aantrekken. Hele leuke sneakers voor onder spijkerbroek, dat wel
Ik zag er net nog 1 in de winkel die ik nog niet voorbij heb zien komen. Een afritsbroek. Het was een dame, maar bij mannen vind ik ze ook niet mooi. Superpraktisch, vast. Maar mooi vind ik ze niet.
Nou inderdaad hoor! Is gewoon een kwestie van smaak. Zou wat zijn als we allemaal hetzelfde mooi vonden. Ik heb de topic titel ook niet letterlijk genomen en bedoel zelf ook zeker niet dat ze letterlijk verboden moeten worden. Maar figuurlijk dan toch zeker wel En zo heb ik een paar hele mooie Dr. Martens. Heb ze hier nog niet voorbij zien komen (geloof ik), maar ik weet zeker dat er zat mensen zijn die ze spuuglelijk vinden. En dat kan me niks schelen! Ik vond ze al tof in de jaren 90 en nu nog steeds
Ik vind onder een sportief jurkje zoals een polo jurkje van bijv. Ralph Lauren of Hilfiger of Lacoste eigenlijk een wit sneakertjes het aller leukste eronder. En dan ook met blote benen. Maar wel een simpel sneakertje met platte zool
Ik heb ooit in zo een programma van Fred van Leer. Daar een tip over gezien. Doe je hand als vuist in een broek. Zie je je knokkels duidelijk, niet kopen! Want in dat geval accentueert het je cellulitis, of elke andere oneffenheid, als je die hebt.
Het is dat ik het met rokken en jurken in de winter echt te koud krijg maar ben het met je eens dat ik (lange) rokken en jurken ook veel mooier en vrouwelijker vind dan broeken. En ook met de wortelbroek ben ik het trouwens volledig eens.
Mijn zoon wilde ze dus ook van Balenciaga. Ik vond ze vooral met zijn maat (43) niet mooi. Compromis werd dezelfde schoen van Balr (ongeveer 5x zo goedkoop). Maar aangezien ik niet meebetaal aan dingen die ik heel lelijk vind (en in zijn geval vond ik het lelijk omdat ze niet aansluiten door zijn grote maat maar wel smalle voet) heeft hij ze van zijn verjaardagsgeld gekocht.
Ik vind juist onder dit soort rokjes sneakers leuk staan. Slippertjes ook trouwens maar met een witte sneaker maakt het de outfit stoer af! Enkellaarsjes vind ik niet leuk onder zomer outfits (wel in de winter onder een jurkje met panty / mailot) en ondanks dat een veterboot in is onder rokjes, kan ik daar zelf weer niet aan wennen. Vind het zo niet zomers.
Haha bij afritsbroeken moet ik denken aan ANWB jassen en wandel / berg schoenen. Krijg er zo een we gaan naar de jungle of bergwandeling gevoel bij.