plaats hier je kledingitem wat verboden zou moeten worden

Discussie in 'De lounge' gestart door zwangerevrouw, 27 jun 2020.

Topicstatus:
Niet open voor verdere reacties.
  1. Vero0504

Vero0504 VIP lid

17 nov 2016
    18.965
    15.007
    113
    ik als alto liep in magnums, gitzwart leren kisten met stalen neuzen (tegenwoordig vaak kunststof neuzen ivm teentjes). Stad en land kon je er mee af, was maar goed ook heb een keer 20km kunnen lopen met een hele groep omdat de nachtbus kennelijk niet reed op queensnight. Welke malloot verzint dat?!?

Zwierezwaai vindt dit leuk.
  2. Rosa Canina

Rosa Canina Fanatiek lid

28 sep 2009
    3.410
    1.065
    113
    Wat leuk, deze schoenen had ik vroeger in het bruin, ik was toen 12 of zo. Wist niet meer hoe ze heetten, maar Mag dus?

Nu wachten tot de L.A. Gears weer terugkomen, met dubbele veters met glitter en gekleurde zijde (en volgens mij ook nog lampjes) :D

Edit: niet dat ik deze mags mooi vind hoor, maar wel geinig om te zien dat zoiets dan weer terugkomt.

owly, Cindy1977 en GossipGirlxoxo vinden dit leuk.
  3. Cindy1977

Cindy1977 VIP lid

12 mei 2017
    7.933
    12.187
    113
    Matje weven met je LA Gear veters! :D

Mop81, Rosa Canina en GossipGirlxoxo vinden dit leuk.
  4. GossipGirlxoxo

GossipGirlxoxo Niet meer actief

Haha die L.A. Gears :roflmao: mijn moeder was the bomb in matjes veteren erin :D

Syane, Rosa Canina en Cindy1977 vinden dit leuk.
  5. Williie

Williie Fanatiek lid

2 jul 2016
    1.190
    1.038
    113
    Assen
    Het maakt mij allemaal niet uit hoor.. Maar ik zie dat heel veel mensen leggings lelijk vinden.. Vinden jullie dat ook bij kinderen of alleen bij volwassen? (bij beide overigens gewoon met rokje of jurkje erover heen) het zelfde voor witte leggings om het nog erger te maken, haha!

Ik vind te kleine, te strakke, te grote kleding bij mensen echt lelijk. En ik vind Nike Air max gewoon echt afschuwelijk.

6. tuc

tuc Niet meer actief

Voor kinderen vind ik het prima. Mooie tussenweg tussen een maillot en blote benen.
    Ik ben alleen niet zo weg van 3/4 leggings bij kinderen. Ik vind dan van die kniekousen leuker.

7. femkes

femkes VIP lid

24 jul 2007
    9.088
    10.382
    113
    Ik vind het eigenlijk bij kinderen ook niet leuk. Je zit toch altijd met net niet passende sokken. Maar mijn dochter draagt het wel omdat het soms heel praktisch is. Ik sluit me wel aan bij @tuc, kniekousen zijn vaak leuker. Maar mijn dochter trekt haar sokken standaard uit, dus die lijkt het daar niet mee eens.

tuc vindt dit leuk.
  8. Cindy1977

Cindy1977 VIP lid

12 mei 2017
    7.933
    12.187
    113
    Mijn dochters hebben menig setje van Z8....daar zitten altijd super leuke leggings bij. Ik zie bij kids totaal het probleem niet :D

Bij volwassenen .... :|

kadootje en GossipGirlxoxo vinden dit leuk.
  9. Zwierezwaai

Zwierezwaai Niet meer actief

Mijn dochter trekt haar sokken standaard óver haar legging. Liefst sokken die totaal niet bij de rest passen :roflmao: en o wee als je er iets van zegt: “mama, het zijn míjn benen!” :|
    Ach ja, als je 5 bent dan mag dat :p

LesGra, Gewooniemand, owly en 3 anderen vinden dit leuk.
  10. MinnieMouse94

MinnieMouse94 Niet meer actief

Ondanks dat ik zelf leggings draag (van die enkellange van gladde panty stof) en mijn kinderen ook, vind ik ze zelf ook niet geweldig staan als ik ze kan zien. Ik bedoel, als ik enkellaarsjes draag, ziet niemand of ik een panty of legging draag. Toch draag ik ze wel zichtbaar in de zomer want soms is het gewoon te koud, zoals vandaag. En ik vind broeken vreselijk zitten.
    Driekwart leggings vind ik wel echt afschuwelijk en die komen er hier dan ook niet in, ook niet voor de kinderen.

Rosa Canina vindt dit leuk.
  11. MinnieMouse94

MinnieMouse94 Niet meer actief

Brengt me wel bij het volgende: wat dragen de jurken- en rokkendraagsters op dagen als vandaag? Ik vind broeken echt vreselijk, maar zoals vandaag vind ik het maar ingewikkeld wat te dragen. Blote benen is koud, huidkleur panty's mwah en gaan zo kapot. Vandaag had ik dus een oversized blauwe basic jurk met een enkellange zwarte 60 denier legging en witte sneakers maar eigenlijk vind ik die legging zelf ook maar niets.

12. tuc

tuc Niet meer actief

Soms blote benen, maar dat vond ik nu echt te nat dus ik had nu een skinny spijkerbroek aan. Maar ook wel eens een huidskleurige panty of net als gister een dunne zwarte panty.

GossipGirlxoxo en MinnieMouse94 vinden dit leuk.
  13. Cindy1977

Cindy1977 VIP lid

12 mei 2017
    7.933
    12.187
    113
    Huidskleurige panty :|

Ik heb 1 spijkerbroek, die staat fatsoenlijk, maar echt lekker lekker zit het niet. Ik heb gewoon sjieke broek legging dingen. Het is geen legging, maar geen idee hoe het het :roflmao: Er zit een nep gulp zeg maar.

MinnieMouse94 vindt dit leuk.
  14. MamavanLieverd

MamavanLieverd VIP lid

1 dec 2014
    7.394
    5.298
    113
    Tregging (kruising tussen trousers en legging). En als het spijkerstof is jegging

bij mij zakken ze trouwens bijna altijd af :(

GossipGirlxoxo en Cindy1977 vinden dit leuk.
  15. Elsss

Elsss Fanatiek lid

26 jul 2013
    2.025
    3.259
    113
    Van mij mogen alle panter-, zebra-, tijger-, slangen-, luipaard- en alle andere wilde beesten printjes verboden worden. Ik vind het zo ontzettend lelijk. Vooral bij kinderen, maar ook bij volwassenen.

Emmaly, femkes, Zwierezwaai en 1 andere persoon vinden dit leuk.
  16. Cindy1977

Cindy1977 VIP lid

12 mei 2017
    7.933
    12.187
    113
    Ik heb plenty heup, daar blijven ze op hangen :roflmao:

Gewooniemand, owly en MamavanLieverd vinden dit leuk.
  17. toch3

toch3 VIP lid

28 dec 2013
    18.320
    17.220
    113
    Blote benen.
    Maar nu zit alles vervelend op mn buik en ik hoef nauwelijks naar buiten. Op de bank pak ik wel een deken erbij ;)

En anders had het wel een legging geweest

MinnieMouse94 vindt dit leuk.
  18. Zxcvb

Zxcvb VIP lid

13 dec 2019
    13.055
    14.771
    113
    Vrouw
    Fijn schoenen kruipneuzen! Koop ik ook altijd voor mijn kleuter:roflmao:

vlinderCN vindt dit leuk.
  19. Neuzeke

Neuzeke VIP lid

3 sep 2019
    13.711
    18.803
    113
    Vrouw
    Ikzelf vind vooral zo van die 3 kwart leggingen en dan losse kleding er over niet mooi.
    Zoiets bijvoorbeeld.

paprika-kuitlange-legging-in-biokatoen.jpg

Ik hou er van. En dan vooral bij schoenen en bovenstuks. IMG_20200629_193720.jpg

Rosa Canina en GossipGirlxoxo vinden dit leuk.
  20. Neuzeke

Neuzeke VIP lid

3 sep 2019
    13.711
    18.803
    113
    Vrouw
    En waar haal je die dan?
    Ik heb zo eens iets gekocht bij c&a. Voor te werken is dat ideaal. Goedkoop en zag er uit als jeans. Maar wat een on dingen. Een metser was er niets tegen.

Cindy1977 vindt dit leuk.

Deel Deze Pagina