Voor kinderen met een hoge wreef en bredere voet dan normaal zijn die dingen een uitkomst!!! Dochter had die als slofjes bij de KDV toen ze kleiner was (die van ons hadden dan wel minnie muis, belgische carre four had ze goddank!)
@MamavanLieverd dit was mijn eerste idee van een wortelbroek, maar kennelijk is dat een skinny jeans en soortgelijke modellen. Nouja, die pas ik toch niet met mijn bovenbenen en kuiten scheelt weer een fashion fail
Ik heb vandaag een huidkleurige panty aan. Met een spijkerrok en een geel bloesje met bloemen. En witte sneakers. Ik zou niet weten wat anders erbij aan te doen. Ik hou niet van leggings. Krijg ik alsnog koude enkels. (En zere benen van de kou door mijn spataders) En als ik wel een legging aan zou doen zou ik niet weten welke kleur ik dan zou moeten doen.
Ongetwijfeld al genoemd (mag ik hopen), broeken met gaten en scheuren. Zeker als je boven de laat zeggen midden 20 bent. En zeker als je gaat solliciteren. Waarom je geld besteden aan een kapotte (en lelijke) broek????
Kinderen die met 15 graden worden ingepakt in een skipak. Vervolgens ook nog in een buggy zitten (logisch wat bewegen kunnen ze niet met dat pak aan)
Weet niet of het al gezegd is. Maar de skinny jeans trend bij jongens/heren die dan ook nog op hoogwater zijn. Echt waarom we hoeven je zaakje niet te zien zitten en het lijkt of je stiekem de broek van je kleine broertje heb aangetrokken.
Waar ik wel altijd echt om moet lachen is mensen die met teksten op shirts lopen waarmee ze zichzelf beledigen. Trut of viswijf oid. Kan even geen goed voorbeeld ervan vinden..
Sowieso vind ik bijna alle kleding met tekst stom. Waarom moet er op een zomerjurk: zon, zee, strand, staan? En zeker bij kinderen vind ik het vaak ontzettend rolbevestigend. Meisjes zijn: happy all Day, lovely, enz. Jongens zijn stoer, strong, enz.
Nou dat laatste he, zoo stom. Echt de tegenganger van de unisex trend momenteel (hoeft van mij ook niet)
Ik erger me aan mensen (volwassenen en kinderen) die paardrijkleding dragen (leggings met kniestukken en laarzen of jodhpurs-achtige schoenen en zelfs van zo'n soort wedstrijdjasjes er op) terwijl ze in het echte leven niet eens bij paarden in de buurt durven komen. Waarom? Pas nog zelfs een man in de winkel gezien, zag eruit alsof hij zijn paard buiten had vaststaan bij de winkelwagentjes, ik ken hem. Hij heeft geen paard, rijdt geen paard en waarschijnlijk durft hij ze nog niet eens te aaien als het puntje bij paaltje komt.
Dit deel ik volkomen. Mijn zoon heeft dus nu die fase met spijkerbroeken. Als ik zijn maat koop zegt hij dat ze te groot zijn want alles moet super strak en ook nog hoogwater. Hij draagt nu dus spijkerbroeken van vorig jaar die naar mijn mening echt te klein zijn.
Ja die bedoel ik, ben ze nooit meer tegen gekomen en in mijn herinnering waren ze veel mooier haha. Zien er inderdaad grof en breed uit zo op de foto.
Ooeeeh I love panter printjes! Vooral in de langere jurken. Heerlijk. Leef er in met mooi weer. Slangen, tijger en zebra vind ik idd ook niet echt mooi.