plaats hier je kledingitem wat verboden zou moeten worden

Discussie in 'De lounge' gestart door zwangerevrouw, 27 jun 2020.

Topicstatus:
Niet open voor verdere reacties.
  1. Lisa2

    Lisa2 Fanatiek lid

    21 apr 2013
    3.532
    1.550
    113

    Haha brr.. Ja te onverzorgd is nog erger. Maar die enorm strakke hoogwaterbroeken met die moccasins eronder zonder sokken vind ik ook niks.
    Of mannen die hun wenkbrauwen enorm epileren. Een beetje is wel oke, maar een te dunne lijn, vreselijk.
     
    Paardenbloem vindt dit leuk.
  2. maartje84

    maartje84 VIP lid

    8 okt 2008
    12.702
    4.199
    113
    Punnikexpert
    Import ergens
    Ik heb twee truttruien!!! :roflmao::roflmao::roflmao:
    Maar beledig ik mijzelf of scheld ik dan eigenlijk iedereen uit?? :roflmao::roflmao::roflmao:
    Ooit als grapje met een collega die truien gekocht :roflmao::roflmao:
     
    Beausecret vindt dit leuk.
  3. maartje84

    maartje84 VIP lid

    8 okt 2008
    12.702
    4.199
    113
    Punnikexpert
    Import ergens
    Wat ik écht niet vind kunnen zijn korte broeken bij dames net over de knie. Vreselijk lelijk!! Brrrrrr de horror elke keer als ik hem weer aantrek :roflmao::roflmao::roflmao: want ik heb er dus wel eentje (ik kan met mijn werk geen korte broek boven mijn knie aantrekken en rokjes en jurkjes zijn niet te doen met mijn werk). Maar als het 25+ graden is dan is het wel prettig werken met blote benen dus daar speciaal voor aangeschaft. Staat echt zo kut bij mijn docs Martens hahha. Maar goed, boeiend voor tijdens het werken :roflmao::roflmao::roflmao:

    Ik zou trouwens nog liever smelten in de zon dan een witte legging aan trekken.

    Croqs draag ik ook niet. Ik zou mijn voeten nog liever afhakken dan dat dragen :|:|

    Te strakke dingen vind ik ook echt geen gezicht!

    Als ik vrij ben draag ik het liefst retro truttige jurkjes (a la King Louie of Tante Betsy) of juist ‘sloerie korte broekjes of rokjee’ (nee, je ziet niet de binnenkant van de zakjes) die net over mn billen komen.
     
  4. Nummer4

    Nummer4 VIP lid

    14 dec 2019
    5.753
    5.443
    113
    Vrouw

    Dr. Martens. Barefoot ken ik alleen van horen zeggen, zal eens kijken.
     
    Zwierezwaai vindt dit leuk.
  5. citroenrasp

    citroenrasp VIP lid

    12 mrt 2017
    13.991
    18.694
    113
    Ik zie hier vaak mensen met nogal rare teksten op hun kleding lopen. Dat hebben ze dan tweedehands gekocht (tweedehands kleding hier komt vaak uit Europa) en spreken vaak geen Engels. Laatst zag ik iemand met de tekst 'ALWAYS DRUNK' :roflmao:
     
    Paardenbloem, Nellie4, Rosa Canina en 8 anderen vinden dit leuk.
  6. Beausecret

    Beausecret VIP lid

    26 apr 2016
    5.302
    5.920
    113
    Vrouw
    Hahaha ja ik vind dan dat je jezelf uitscheld, voel me in ieder geval nooit aangesproken als ik iemand zie lopen met een trut trui haha. Ik denk alleen maar wat stom om jezelf zo te noemen. :roflmao::roflmao:
     
    Paardenbloem vindt dit leuk.
  7. Beausecret

    Beausecret VIP lid

    26 apr 2016
    5.302
    5.920
    113
    Vrouw
    Haha ik vond mijn moeder een keer heel grappig, ze had een trui gekocht waarop stond: vintage.. Dus ik zei oh loop je in een tweedehands trui? Snapte ze niet, ze dacht dat vintage iets met wijn te maken had. Vino.. Ja ik snap het wel. :roflmao:
     
  8. Loveischocola

    Loveischocola VIP lid

    11 jan 2019
    11.853
    12.332
    113
    Vrouw
    Kwam deze tegen haha..
     
  9. GroeneBomen

    GroeneBomen VIP lid

    7 mei 2019
    22.509
    26.043
    113
    Vrouw
    Hahaha die mogen van mij door de wet verboden worden :p
     
    Loveischocola vindt dit leuk.
  10. Anna009

    Anna009 VIP lid

    30 mei 2008
    9.091
    4.265
    113
    Home
    Hahaha

    Wel handig voor mij
    Stoot altijd m'n tenen :D
     
    Loveischocola vindt dit leuk.
  11. MamavanLieverd

    MamavanLieverd VIP lid

    1 dec 2014
    7.242
    5.197
    113
    Haha, mijn gedachte toen ik ze zag: oh getver, die lijken op zowel crocs als die foeilelijke sneakers, daarna zag ik pas het naampje erboven :roflmao::roflmao::roflmao:
     
    Loveischocola vindt dit leuk.
  12. owly

    owly VIP lid

    19 aug 2013
    19.801
    8.666
    113
    Bbrr nee dat lijkt mij helemaal niks. Volgens mij vinden mij tenen het veel gezelliger bij elkaar. Ik hou ook absoluut niet van teenslippers. Heb gevoelige voeten en wil er niks tussen.
     
    Loveischocola vindt dit leuk.
  13. Kleintjuh85

    Kleintjuh85 Fanatiek lid

    5 feb 2014
    3.983
    2.279
    113
    Noord-Brabant
    Ik kom dit topic nu pas tegen. Het is al vaker genoemd. Dus sorry!

    Maar die *** crocs! Ik vind ze zo lelijk. En no way dat ik op die krengen ga lopen. Mijn vriend heeft ze.. hij vindt ze lekker lopen. Hij mag ze van mij echt alleen maar in huis dragen. Dus ze gaan ook niet mee naar de camping. :oops:

    Mijn schoonzusje en schoonvader hebben ook crocs. :confused: Hoe kan je daar in godsnaam geld aan uit geven.

    En een (driekwart) legging onder een rokje. Mij niet gezien hoor.
     

Deel Deze Pagina