plaats hier je kledingitem wat verboden zou moeten worden

Discussie in 'De lounge' gestart door zwangerevrouw, 27 jun 2020.

Topicstatus:
Niet open voor verdere reacties.
  1. MadeInUSA

    MadeInUSA VIP lid

    27 dec 2011
    8.686
    9.653
    113
    Zo'n sportlegging (en bij voorkeur zonder iets langs eroverheen) als streetwear. Of alleen een sportbeha aan de bovenkant.
    Van die soepel vallende broeken met het verkeerde ondergoed waar je dan alles doorheen ziet
    Strings boven de broek uit
     
  2. Zulema

    Zulema Fanatiek lid

    8 aug 2019
    1.670
    1.136
    113
    Vrouw
    - witte leggings
    - 3 kwart leggings en broeken
    - Isabel marant schoenen (net klompen)
    - hoge broeken bij vrouwen met een platte kont, lijkt dan net een verlenging van de rug
    - crocs
    - birckenstocks icm eeltvoeten (heb zelf ook birckenstocks maar zie ze vaak bij vrouwen met erg onverzorgde voeten)

    waarschijnlijk nog veel meer :oops:
     
  3. MadeInUSA

    MadeInUSA VIP lid

    27 dec 2011
    8.686
    9.653
    113
    Ik vind het ook netter met iets eronder. Voor een oudere peuter of kleuter kan een boxertje nog wel, daarna moet er ook wat mij betreft een kort legginkje onder. Dat mag als het kind gewoon rechtop staat natuurlijk onder het jurkje vallen.
     
    Vitamientjuh en Gewooniemand vinden dit leuk.
  4. Jo79

    Jo79 VIP lid

    6 mei 2007
    24.594
    3.483
    113
    Dat was hier een jaar geleden ook een hype. De eerste keer dat ik iemand zo naar school zag gaan, dacht ik ‘och, die stakker is vergeten schoenen aan te trekken en is zo van huis vertrokken’, tot ik het steeds vaker zag. Mijn dochter had meerdere badslipper-met-sokkenjongens in haar klas. Zie het nu zelden nog, het is hier geloof ik weer over.
     
    GossipGirlxoxo vindt dit leuk.
  5. EdN

    EdN VIP lid

    27 mei 2011
    8.691
    3.472
    113
    Wat is er mis met capri’s? Ik vind die vaak juist netter afkleden dan een short bij stevige cellulitisbenen. En ik heb zelf een lelijke spatader in 1 van m’n knieholtes, dan vind ik het toch echt veel mooier om dat te bedekken.

    Mijn no go’s:
    - te kort, te laag of te strak
    - mannen met sandalen
    - ‘hippe’ overalls
     
  6. Anouk2005

    Anouk2005 VIP lid

    21 mrt 2012
    21.946
    15.248
    113
    dokters-assistente
    De Glazen Stad
    Joh laat ze lekker die kinderen, wij zagen er lekker uit vroeger met onze hanenkammen en schreeuwende oorbellen ;)
    Ben dan ook blij dat mijn moeder me daar helemaal vrij in heeft gelaten.
     
    Zoe123, Aries, Zonnestralen en 5 anderen vinden dit leuk.
  7. Nataly1972

    Nataly1972 Fanatiek lid

    8 jun 2009
    4.177
    1.358
    113
    Vrouw
    consulent Wonen
    Hengelo
    Ik was fan van the Cure en droeg dus ook drollenvanger met van die zwarte hele puntige schoenen. Mijn haar zwart geverfd en heeeeel erg getoupeerd!
     
    Champetter en Anouk2005 vinden dit leuk.
  8. Lomo

    Lomo Fanatiek lid

    17 jan 2019
    1.182
    1.540
    113
    Vrouw
    Iee was iemand die smerige nagels er onder opgevallen? :roflmao:
     
    Louise11110 vindt dit leuk.
  9. Anouk2005

    Anouk2005 VIP lid

    21 mrt 2012
    21.946
    15.248
    113
    dokters-assistente
    De Glazen Stad
    Eerlijk gezegd heb ik weinig kledingstukken die ik echt niet vind kunnen. Er zijn zat dingen die ik zelf nooit zou dragen maar dat wil niet zeggen dat een ander ze dan ook maar niet mag dragen omdat je daar dan direct een oordeel over moet hebben.
    Iemand loopt op crocs, prima toch?
    Misschien heeft die persoon wel een voetprobleem en is dit het enige wat lekker past, iemand draagt een witte legging? Prima toch, als iemand zich daar fijner in voelt omdat haar benen misschien niet zo mooi zijn, lekker laten.
    Het enige wat ik niet mooi vind is te kleine kleding, te strakke t shirts of te strakke broeken, is ook gewoon niet nodig want met 1 maatje ruimer staat het zoveel mooier en dat geldt ook voor oversized kleding, zwaardere vrouwen met te ruime oversized tshirts of jurken, echt niet nodig. Laat je eens goed informeren bij een XL winkel en je kan er prachtig uitzien.
    Ik ben een beetje klaar met al die oordelen. Wil een kind sokken in zijn sandalen?
    Lekker laten toch? Je doet er niemand kwaad mee en misschien vind het kind het gewoon fijner dragen.
    Zelf heb ik jarenlang mijn benen willen bedekken. Door drie zwangerschappen flinke varices en een droge huid maar sinds een aantal jaren loop ik gewoon met jurkjes en blote benen en vind iemand wat van mijn benen dan moeten ze dat maar lekker vinden. Ik ga me niet meer anders kleden omdat ik me zou moeten schamen voor mijn benen en een ander daar iets van zou kunnen vinden en besluit ik wel een legging te dragen omdat mijn benen toevallig erg gevoelig zijn die dag en dit net wat meer steun geeft dan doe ik dat gewoon en als een ander daar zo nodig iets van moet vinden dan is dat vooral hun eigen tekortkoming.
     
    Casara, giebel, Picaris en 35 anderen vinden dit leuk.
  10. Anouk2005

    Anouk2005 VIP lid

    21 mrt 2012
    21.946
    15.248
    113
    dokters-assistente
    De Glazen Stad
    Haha geweldig toch. In mijn tijd was punk echt helemaal in. Ik ben niet punk geweest maar heb er wel als een echte madonna bij gelopen, dat haar, oorringen en van die gekleurde bandjes om mijn polsen en kisten onder mijn rokje.
     
    chrystel73 en Nataly1972 vinden dit leuk.
  11. Sylver

    Sylver Fanatiek lid

    17 sep 2014
    1.488
    1.444
    113
    Ik ben het overigens helemaal niet eens met de mening over kinderen en leggings gebruiken als een gewone broek.
    Naast dat ik het niet lelijk vindt zou mijn dochter anders ook in de winter altijd blote benen hebben. Ze is heel gevoelig met kleding, mag niet kriebelen, niet te strak, geen randjes die ze voelt. Leggings zijn de enige broeken die ze wel lekker vindt zitten.
    En dan heeft ze nu geluk blijkbaar, want ik zie heel veel kinderen dat op die manier dragen, dus blijkbaar is ze weer helemaal in :rolleyes:

    Zelfde met badslippers. Mijn dochter droeg ze al (zonder sokken) toen ze nog helemaal niet in waren. Ik vind badslippers nog steeds niet mooi, maar zij wel en het zijn de enige open schoenen die ze wel lekker vindt zitten.
    Nu loopt ineens iedereen op badslippers.

    Ik ben dus zeker wel eens met de strekking dat je gewoon moet dragen wat je mooi vindt en lekker vindt zitten.

    Ook als dat pluizige badslippers zijn :p
     
    Zoe123, SAARC, Anouk2005 en 2 anderen vinden dit leuk.
  12. meintje

    meintje Fanatiek lid

    9 jul 2008
    2.610
    928
    113
    Nou, door een zware beenoperatie kan ik dus helaas geen elegante schoenen meer aan. Probeer maar eens enigszins elegante sneakers te vinden waarop je dan nog wel kunt lopen. Is erg moeilijk. Ik kan niks met aan met hakje, instappers/slippers lukken ook niet (te instabiel), dus er blijft niet veel over dan.
     
    pluk, SAARC en Anouk2005 vinden dit leuk.
  13. Evanesco

    Evanesco Niet meer actief

    Maar dan zou ik kiezen voor geen panty/legging, of gewoon helemaal geen rokje dragen maar een broek.
     
  14. Joyciejj

    Joyciejj Fanatiek lid

    10 mrt 2011
    1.429
    210
    63
    Ik vind alles kunnen, behalve mensen die veelste strakke/korte kleding dragen en dan ook nog behoorlijk stevig zijn.

    Waarom kunnen crocs en birkenstocks niet? Waarom kunnen mannen geen hemdjes dragen? Waarom kunnen capri broeken niet? Beetje onzin..
     
  15. tuc

    tuc VIP lid

    19 dec 2012
    51.882
    42.751
    113
    Haha ja hoor, lekker blote benen in de winter of de rest van je leven een broek aan:roflmao:
     
    chrystel73, Zoe123, Knuffelmonster en 12 anderen vinden dit leuk.
  16. Neuzeke

    Neuzeke VIP lid

    3 sep 2019
    11.108
    15.619
    113
    Vrouw
    #76 Neuzeke, 28 jun 2020
    Laatst bewerkt: 28 jun 2020
    Omdat het over een persoonlijke mening gaat natuurlijk.

    Mss vind die mollige dame strak en kort ook wel leuk e :D.
     
    Louise11110 en YaelStone vinden dit leuk.
  17. tuc

    tuc VIP lid

    19 dec 2012
    51.882
    42.751
    113
    Maak je geen zorgen, het staat superleuk! Dinsdag maar 18 graden zie ik. Dan zal ik iedereen hier eens shockeren met een zwarte panty in mn witte adidas met rokje:roflmao:
     
    Zoe123, Anna009, meintje en 11 anderen vinden dit leuk.
  18. Neuzeke

    Neuzeke VIP lid

    3 sep 2019
    11.108
    15.619
    113
    Vrouw
    Ik doe dat ook vaak hoor
    Niet in de zomer maar herfst en winter zeker wel.

    images (3).jpeg 5aa6701d9e4c492f689c812ebe97fceb.jpg
    Zou ik zo dragen
     
  19. tuc

    tuc VIP lid

    19 dec 2012
    51.882
    42.751
    113
    Neuzeke vindt dit leuk.
  20. Deedee91

    Deedee91 VIP lid

    10 jun 2015
    13.097
    5.274
    113
    Ik lees echt heel veel onzin dingen. En dat zeg ik ook omdat ik het ook draag, een 3 kwart legging onder een jurk of een 3 kwart broek. En ik zie er echt niet raar uit :thumup:Net als Birkenstocks, dragen ook genoeg mensen. En als ik ze dan zie denk ik niet wat een afschuwelijke schoenen dat kan echt niet. Heerlijk al die oordelen over mensen, maakt de verkeerde goed onzeker ;)

    Crocs heb ik altijd gedragen in het ziekenhuis, loopt heerlijk en je kan er de hele dag op lopen. Ben er toch niet voor een mode show maar om mijn werk te doen.

    Enige wat ik niet vind kunnen is dat als je kleren niet voor je postuur is gekozen of niet voor je leeftijd. Het is gewoon zonde en je kan voor elk postuur de leukste kleren vinden. Net als de vrouwen bij hotter than your daughter. Die vrouwen kunnen zich wel beter naar hun leeftijd kleden.

    Ik kocht laatst een 3 kwart legging ( wit zelfs :eek::eek::eek::eek::eek:) En ik stond nog bij de rekken. Was een medewerker met een klant aan het kletsen bij de kassa, en ze waren aan het lachen om een witte leggings. Dus ik ben bij de kassa gaan staan en ik zeg dus ik kan dit eigenlijk niet kopen? Ja wel hoor mw maar dit is een grapje wat wij altijd maken want wij vinden dat niet kunnen ( de klant was een oud collega) . Dus ik werd boos, dat kun je gewoon niet maken als je in een winkel werkt en al helemaal niet als anderen dat horen. Draait de klant van jaar of 50 nog haar ogen ook. Ook daar gelijk een opmerking over gemaakt dat het erg kinderachtig is. Bah ik walg gewoon van dag soort mensen.
     
    pety01, Lexie74, EdN en 7 anderen vinden dit leuk.

Deel Deze Pagina