plaats hier je kledingitem wat verboden zou moeten worden

Discussie in 'De lounge' gestart door zwangerevrouw, 27 jun 2020.

Topicstatus:
Niet open voor verdere reacties.
  1. Deedee91

    Deedee91 VIP lid

    10 jun 2015
    13.095
    5.273
    113
    Dus dan moet je iets niet gaan dragen omdat jij het geen gezicht vind? Draag gewoon lekker wat goed en fijn zit. Je gaat toch geen broek dragen als je dat niet lekker vind zitten.
     
    Soturi, Meisje93, SAARC en 2 anderen vinden dit leuk.
  2. GroeneBomen

    GroeneBomen VIP lid

    7 mei 2019
    22.529
    26.079
    113
    Vrouw
    Mijn tante die zegt: dit shirt is mij te groot en het geeft aan mijn moeder, terwijl ze steviger is dan moeder. Tante houdt van vestjes waarvan we medelijden hebben met de knoopjes die op hoogspanning staan omdat het vestje meer dan een maat te klein is. (Ook broeken, shirtjes etc...)

    Lieve tante en alle andere mensen: dat iets wel dicht kan, wil niet zeggen dat het dus ook past! Ik krijg mijn spijkerbroek ook dicht, maar die flinke vetrol die tegelijk boven de broekrand verschijnt zegt mij toch echt: lieverd, koop maar een nieuwe broek :p
     
    chrystel73, Soturi, Vitamientjuh en 4 anderen vinden dit leuk.
  3. GroeneBomen

    GroeneBomen VIP lid

    7 mei 2019
    22.529
    26.079
    113
    Vrouw
    #83 GroeneBomen, 28 jun 2020
    Laatst bewerkt: 28 jun 2020
    Dan mag je zelf ook niet oordelen he? :D
    Kleden naar je leeftijd is ook een oordeel :p

    (En dat hoort ook gewoon bij de mens, ik weet zeker dat als iemand in een felroze bikini met een mini broekje met de bips eruit met gigantisch pluizige sandalen door de straat loopt dat praktisch iedereen die haar ziet wel zal zeggen: wat heeft zij nou aan, dat ziet er toch niet uit? :p )
     
    Louise11110, Neuzeke en GossipGirlxoxo vinden dit leuk.
  4. Vitamientjuh

    Vitamientjuh Fanatiek lid

    3 dec 2011
    3.069
    1.124
    113
    Vrouw
    Mijn dochters krijgen nu ze ouder zijn ook altijd van die strakke fietsbroekjes onder hun rokjes. Anders zag je altijd dat boxershortje dat 9 van de 10 keer scheef zit :roflmao:
     
    Athina en GossipGirlxoxo vinden dit leuk.
  5. GossipGirlxoxo

    GossipGirlxoxo VIP lid

    7 okt 2019
    22.123
    32.348
    113
    Ik vind het wel leuk staan.
     
    Neuzeke en tuc vinden dit leuk.
  6. Summerbelle

    Summerbelle Niet meer actief

    Er zijn zoveel dingen die ik niet mooi vind, maar ik kies nu toch gewoon voor comfort. En ik vind t ook zonde om zoveel geld uit te geven, omdat ik dingen die ik heeeel mooi vind, ook te duur vind.

    Na de laatste zwangerschap ben ik zo vreselijk veel aangekomen dat niets meer past (zelfs zw kleding van hiervoor niet) dus loop nu vaak met campingsmoking buiten (die zijn hier toch populair:roflmao:). Zou dat eerst nooit hebben gedaan maar boeit t me niet meer. Kleding aanpassen in winkels word ik nu alleen maar depri van.

    Besteed alles liever aan leuke dingen voor ons gezin.
     
    Gewooniemand en Anouk2005 vinden dit leuk.
  7. GossipGirlxoxo

    GossipGirlxoxo VIP lid

    7 okt 2019
    22.123
    32.348
    113
    Ze zegt toch waar ze zelf voor zou kiezen? Niet wat een ander zou moeten doen.
     
    Neuzeke vindt dit leuk.
  8. YaelStone

    YaelStone Fanatiek lid

    5 aug 2019
    2.285
    4.154
    113
    Joh neem het topic niet te serieus hè.

    Zo veel mensen zo veel smaken. Draag lekker wat je fijn vind.
     
    Zoe123, Louise11110, Neuzeke en 3 anderen vinden dit leuk.
  9. Deedee91

    Deedee91 VIP lid

    10 jun 2015
    13.095
    5.273
    113
    Ja dat zegt ze inderdaad maar de insteek er van is wel dat het eigenlijk niet kan ;)
     
    pluk vindt dit leuk.
  10. Deedee91

    Deedee91 VIP lid

    10 jun 2015
    13.095
    5.273
    113
    Absoluut ik oordeel ook, alleen hier word altijd gedaan of bepaalde kleding een wereld zonde is. Niet alleen met kleding maar als je bijv maandverband gebruikt word daar ook zo raar over gedaan.
     
    floppie888 vindt dit leuk.
  11. Tuttebelleke

    Tuttebelleke Fanatiek lid

    19 mei 2017
    3.487
    3.856
    113
    Vrouw
    :roflmao: Die zitten echt fantastisch met warm weer! Bijvoorbeeld van linnen en dan lekker luchtig :)
     
    GossipGirlxoxo vindt dit leuk.
  12. Deedee91

    Deedee91 VIP lid

    10 jun 2015
    13.095
    5.273
    113
    Ja dat onderste is toch ook wat ik zeg ;)
     
  13. Dagda

    Dagda Fanatiek lid

    8 jul 2019
    1.687
    1.855
    113
    Vrouw
    Slecht zittende bhs vind ik als enige wel een ding.
    Te klein: 4 borsten
    Te groot/slechte vorm: 1 langwerpige borst over de geheel breedte.
    Zo zonde. Ieder is mooi op haar eigen manier. Maar dit doet alle uiterlijke verzorging binnen no time teniet
     
    femkes vindt dit leuk.
  14. Haje32

    Haje32 Bekend lid

    4 sep 2019
    574
    379
    63
    Vrouw
    Met goed zittend ondergoed kom je er ook hoor. Mijn dochter heeft ondergoed van ten cate en dat blijft echt heel netjes zitten. Ik vind het niet erg als je haar onderbroek ziet, maar meer hoeft van mij ook niet. Maar een extra broekje is in haar geval dus niet nodig.
     
  15. MamavanLieverd

    MamavanLieverd VIP lid

    1 dec 2014
    7.248
    5.202
    113
    Ik ben ook verbaasd over de capri broeken, ik vind deze vaak best leuk eigenlijk. Bij mij moeten het dan wel capri broeken zijn, de 2/3 dus echt net onder de knie, de 3/4 of 7/8 broeken, vind ik vaak onflatterend, dus zou ik zelf niet kopen, maar nog steeds niet echt een niet kunnen outfit ofzo. Leggings draag ik zelf eigenlijk niet, maar dat is meer omdat ik dat voor mezelf te jong vind, ik vind dat meer voor kinderen of jongvolwassenen en voel me dan opgelaten als ik het zelf draag, maar stoor me er niet aan als anderen ze wel dragen ofzo. (Behalve als het witte leggings als broek zijn, dat wil niemand zien toch?)
     
    Madeliefke en Syane vinden dit leuk.
  16. LMSB

    LMSB Fanatiek lid

    24 feb 2017
    3.989
    3.319
    113
    Als ik dit allemaal lees dan durf ik de deur niet meer uit. :roflmao:

    Birkenstocks, leggings (geen witte)/Panty's onder een jurkje of rokje, onverzorgde voeten in slippers (Ik heb helaas chronische eczeem aan mijn voeten dus bij mij zie je altijd wel wat), korte rokjes terwijl ik wat stevig ben. Nouja, dan moeten de mensen maar oogkleppen op. :D
     
    soovi, chrystel73, Nataly1972 en 4 anderen vinden dit leuk.
  17. Elizah

    Elizah Niet meer actief

    Heeft mn man ook, van zn ouders gekregen..:eek: Hij gaat er gerust mee naar de supermarkt
    :|
     
    Cindy1977 vindt dit leuk.
  18. Cindy1977

    Cindy1977 VIP lid

    12 mei 2017
    7.933
    12.186
    113
    Hier ook een generatie ding :roflmao: En idd hij loopt er weleens op buiten....maar niet met mij erbij hoor :roflmao:
     
    GossipGirlxoxo vindt dit leuk.
  19. Malbec

    Malbec VIP lid

    5 apr 2020
    5.694
    7.749
    113
    Vrouw
    Capri broeken, witte leggings, nude kleurige broeken, van die korte biker leggings die nu weer hip zijn, croptops wanneer je niet superslank bent, tevas

    Ik snap niet zo goed dat mensen beginnen te roepen over dat oordelen, This een luchtig topic, maak je niet meteen zo druk en maak het niet zo zwaar.

    Ik loop ook op die plateau sneakers en zit nu niet in een hoekje te huilen omdat er mensen op zp het niet vinden kunnen...
     
    Koraal82, Adje, Lomo en 1 andere persoon vinden dit leuk.
  20. Golden1213

    Golden1213 Fanatiek lid

    14 apr 2020
    2.439
    1.825
    113
    Klopt, ik was ook echt wel zo maar ik dacht echt dat ze was vergeten schoenen aan te trekken of de sokken was vergeten uit te doen.
     
    Anouk2005 vindt dit leuk.

Deel Deze Pagina