Misschien wel leuk om al jullie creaties is in 1 topic te plaatsen? Ik zie bij sommige hier dat ze erg creatief zijn met banners en dergelijke, en ook in sommige albums staan mooie bewerkte fotos. Ik vind het zelf ook erg leuk om fotos te bewerken dus als je een leuke heb plaats hem dan hier! Dit is er 1 van de vele :
Dat ziet er mooi uit dames. Even een vraagje , welk programma gebruiken jullie daarvoor? Ik wil het namelijk ook wel eens proberen. xxx jet
de programmas die ik gebruik zijn absoluut niet gratis en komen van mn werk. Het is ook een beetje mijn werk namelijk. Ik doe het met photoshop, CS2, Indisign en dergelijke die programmas koste zn 1000 euro!
Voorheen had ik ook photoshop via mijn werk en begon daar net leuke dingen mee te doen..daarna van baan veranderd en voor organisatie gaan werken die absoluut niets op de laptops geinstalleerd wil hebben dus ook mijn progje kwijt.. Maar om nou 1000 euro uit te gaan geven gaat me iets te ver..
Hey, ik heb ook een buikfoto bewerkt! Origineel is 'ie niet, maar soms moet iemand even je 'crea-buien' stimuleren...
Wat een mooie fotos allemaal. Was ik maar ook zo creatief. bar ,de laatste vind ik wel heel mooi. Ally
Ik heb psp XI maar zover als jullie zijn ben ik absoluut niet... Krijg wel weer zin om het te gaan proberen maar dat moet mijn man eerst de engelse versie vervangen door de nederlandse versie.