Wauw zeg ik ben gewoon jaloers op jullie creativiteit ! Ik heb hier dus echt niet het geduld voor ! Wat zou ik ook graag zo een foto willen hebben van mijn buik met daarin een echo foto, die zijn echt prachtig !
Wauw zeg, zou je dat voor me willen doen ? Dat zou ik wel heel erg lief van je vinden ! Maar hoe ga ik dat dan precies aanpakken ? Want dan moet ik natuurlijk wel even een recente buikfoto hebben en een mooie echo... Moet ik die dan naar jou toe sturen ?
yep. een mooie buikfoto en de echo die je in je buik wil. en dan mail je ze naar mij! doe het met plezier!
Ik zal als mijn man thuis is even vragen of hij een mooie foto van mijn buik wil maken, want ik heb nu alleen maar fotos van de zijkant genomen en ik neem aan dat van de voorkant een stuk mooier is !
mooi allemaal hoor! Natasja als je nog tijd over hebt, wil je dan ook weer een keertje met een banner stoeien voor mij?
deze heb ik pasgeleden gemaakt voor op een dvd, wa smijn schatje net 2 uurtjes oud. ik gebruik psp7 tot pspX
mijn vraag is hoe krijg ik fotó's op foto's in paint shop pro bijv de allereerste bij het begin van dit topic vind ik super wil het ook een beetje proberen
hoi wondertje, je moet dan eerst een gedeelte uit je ene foto selecteren met je lasso gereedschap en dan kun je hem kopieren, en op de andere foto plakken als nieuwe laag en staat ie erop