Volgende week komt de fotograaf op de school van mijn dochter. Ik zit een beetje in een dubio wat ik haar aantrek. Daarna worden er ook foto's gemaakt met broertjes en zusjes dus is het wel leuk als ze een beetje bij elkaar matchen. Ze zijn alle drie blond en licht in hun gezicht. Als ik ze wit aantrek dan komen ze zo bleekjes over. Alle tips zijn welkom.
Blauw met wit zou denk ik inderdaad erg leuk staan. Ik moest trouwens voor een schoolfoto vroeger altijd van mijn moeder in m'n wangen knijpen om enigszins een rode blos op m'n wangen te krijgen Misschien een tip, haha.
Onze meid is ook lichtblond. Lichte kleuren staan haar echt niet. Hier staan donkerroze, donkerpaars, blauw en groen (alle tinten van mint tot turqoois) haar het mooist. Hier over het algemeen een licht blauwe achtergrond op de schoolfoto's.
Dank voor de tips dames Ik zal wit met blauw bij ze passen en bij de meiden ook roze even kijken wat beter past. En dan met een spijkerbroek of een spijkerrokje..
Het is misschien handig om te weten wat voor achtergrond de fotograaf gebruikt. Wij hadden vorige week de fotograaf op het kdv van m'n dochtertje en daar werd gemeld dat hij een witte achtergrond zou gebruiken. Dan zijn witte/lichte kleurtjes inderdaad niet zo leuk. Dus het hangt van het kindje af, maar ook een beetje van de achtergrond.