Jeetje wat een heftige foto's allemaal.. Ik woon ook in Amersfoort, nog niks gehoord/gezien/gelezen over ontsnapte dieren..
Foto´s uit Leeuwarden. Hier in de straat zijn bomen omgewaaid en er dreigt een boom te vallen op ons huis. https://www.facebook.com/#!/media/set/?set=a.219545474836049.1073741835.120952058028725&type=1
jeetje wat een schade bij velen! hier onze nieuwe tuintafel omgewaaid, zit nu een gat in. mn trampoline heeft geen hoes meer. die kon ik 10huizen verder uit de tuin vissen. bij mn buren schuttingdeur eruit. int park naast ons huis is bezaaid met takken waar je U tegen zegt. oja en mn containers zijn aan de wandel geweest. die hebben rondje tuin gemaakt
Dit is natuurlijk heel erg en ik hoop ontzettend dat de schade meevalt. Maar ik vind het er wel heel mooi uitzien! Bijzonder is misschien een beter woord.
Inderdaad, net alsof het in een ander land gebeurd ofzo! Hier (in Maastricht dus) wel af en toe sterke wind gehad maar niks extreems. Vanmiddag in het zonnetje zonder jas gelopen zelfs. Af en toe komt er een sterk windje opzetten maar je word niet uit je schoenen geblazen. Ik werk op een verzekeringskantoor en het aantal schademeldingen door de storm is zeer minimaal.
jeetje wat een heftige foto's allemaal! Hoewel we best dicht tegen de kust aanwonen en het hier ook goed gewaaid heeft, is er maar weinig van te merken in onze tuin. Alleen wat grote takken de tuin ingewaaid en de schutting waarvan hij al op instorten stond, staat ook nog steeds overeind(even afkloppen)