Even een vraagje, Ik voelde mijn eisprong elke maand maar wilde het vorige maand zeker weten, soort van bevestiging. Ik had hem dus op dag 21. Ik heb toen een lichte menstruatie gehad en vandaag ben ik weer gaan testen omdat ik ze over heb. Test is nu positief?!? Ik snap er niks meer van. Heb ik nu ineens net na menstruatie een eisprong? Iemand hier ervaring mee?
Mijn menstruatie was lichter en langer als anders. Maar ik dacht misschien dat het komt dat ik van het ontpillen af was. Heb om best wel last van gehad. Verder heb ik ook helemaal geen kwaaltjes. Ik zal morgen nog een test doen en kijken wat het dan is. Bedankt voor je reactie!
Je zit nu op dag 12 zie ik. dat zou betekenen dat je nu je eisprong op dag 13-14 gaat hebben en dus een cyclus van 27-28 dagen gaat hebben. Je eerste cyclus was ook 28 dagen zie ik dus het kan heel goed dat je nu je ei gaat krijgen. Ik vind er niks vreemds aan eigenlijk
Ja, dat zou inderdaad kunnen. Stom dat ik daar niet aan gedacht heb. Ik zat zo met 32 dagen in mijn hoofd... Bedankt!