Afgelopen vrijdagmiddag heb ik twee cyro's teruggeplaatst gekregen en nu heb ik sinds zaterdagmiddag een soort buikpijn ongiegevoel. Als ik op mijn buik wat druk dan is het gevoelig, het zit onder de navel. Wie kent dit, heb nu zo'n rotgevoel dat het bij voorbaat als mislukt is. Wordt hier knetter onzeker van, dit heb ik allemaal niet gehad na de punctie en verse embryo tp en nu in de natuulijke cyclus en twee cyro's wel. Wie herkent dit of...
Dat is geen ongi gevoel eerder de na weeën van de punctie. Ken dat wel vergeet niet dat ze wel in je lichaam met slangen enz geweest zijn. Dat gevoel gaat wel weg , neem je rust meis komt goed. Ze geven niet voor niks mee dat je de eerste dag niks mag doen. En daarna rustig op bouwen. Neem anders een paracetamol dan trekt de pijn wel weg. Succes meis.
Marnat ze heeft deze keer geen punctie gehad Damyar wat voor kwaliteit hadden je emmy'tjes? Morula blastocyst ? Toen ik de verse tp had van jolisa had ik de avond van tp, heel veel last van ongi gevoel. Dat was de innestelling. Welke dag zijn ze ingevroren? Jolisa was een dag 4 morula bijna klaar om in te nestelen dus. Ze geven 5dagen wanneer de innestelling begint, dus als je emmy dag 4 was bij invriezen,is vandaag dag 5 dus dag van innestelling. Dan kan je wel ongi gevoel hebben ja. Heb jij nu estradiol moeten slikken? Hoelang heb je dat moeten doen. Xxxx
Babyhope@ Ow ok dan zeg ik verder niks hihi. Geen ervaring met het gevoel van cyro s , dan is er geen punctie nodig? Alleen de pregnyl? wat doet dat dan? Nu ben ik toch nieuwsgierig geworden. Wat ik me kan heugen is een bonk gevoel. Toen ik zwanger was van 2 emmy s steen gevoel . Het steek nu ook bij mij , maar dat zal wel mijn ei zijn of darmen. Mis wil ik nu ook wel weer veel voelen. Ik zit nu op dag tien wel geklust vandaag . Oeps ga ik toch weer kijken welke dag ik zit foei dat wilde ik niet. Wens blijft toch knagen he.
Ze zijn in DD ingevroren gelijk bij bevruchting. Geen deling gehad. Donderdag uit de vriezer gehaald en smorgens vroeg waren ze al 2 en 3 cellig. Dus één dag deling, maar de tp was smiddags dus ze kunnen dan alweer verder doorgedeeld zijn. De embryoloog zei dat het toppers waren. Ja heb de cyro's teruggeplaatst gekregen in de natuurlijke cyclus en heb alleen pregnyl 5000 gezet om de eisprong te bepalen en het dooiproces van de cyro's. Morgen moet ik weer 5000 pregnyl zetten. Als ik uitplas voel ik gewoon mijn buik, geen brandgevoel ofzo als bij blaasontsteking. Het is gewoon een constante gevoel, rondom de navel en dan net daaronder. Niet boven het schaambot.
Marnat schatje tuurlijk knaagt het. Je bent zoveel jaar zoveel maanden en zoveel rondes ermee bezig geweest, dat verdwijnt niet zomaar. En weet je moppie je zal niet het eerste verhaal zijn waar het na jarenlange mmm weg niet wilde lukken,en daarna in een keer wel raak is. Eerlijk meid je weet het niet je kan niet met 100%zeggen nooit toch! Ik weet toen ik was bevallen van jolisa na de ivf, dat ik ook mijn eisprong. Goed voelde en als ik dan een dag later was hoopte op een posi test. Zo gek want ja we hadden toch waarvoor we met de mmm bezig waren. Maar omdat je lichaam en je hersens zo gewend zijn met analyseren blijft dat gewoon op de automatische piloot doorgaan. Toch blijf ik stiekem hopen op een wondertje voor jullie meid xxxx
Slik lief dankje meis. We hebben vandaag fijn geklust en vanavond nog maar even na klussen Elke dag klussen even over een andere boeg gooien , Hoop wel dat me lijf me niet weer zo fopt als de ronde hier voor werd er gek van. Staat in mijn topic. Damyar@ Plas je wel goed? hou dat wel in de gaten hoor , je lichaam verandert nu je speelt met je lijf he! Hoop voor je dat de emmy een nestje aan het bouwen is. Knuf
Zonnestraal@ Dankje lieverd. Jou ongi krampen waren de moeite waard he hihi. Gaat ik goed meis ? wen je er al aan ? geloof je het al kan ik beter zeggen. Mis een rare vraag, hij komt zo in me op: hoe zit dat met ongi krampen bij gewoon zwanger worden . Krijg je die ook eerder of tegen het laatst dat het er bijna is. of wanneer zou je dat kunnen voelen. Want als ik even terug denk aan mijn ronde hier voor had ik ook kramp gevoelens . Zou je dan zwanger zijn geweest of zoek ik nu gewoon iets . Steken voel ik nu ook , zal dat nu mijn ei al zijn ? 10 de dag?