e-mail werk??

Discussie in 'De lounge' gestart door GwoonAn, 18 okt 2012.

Topicstatus:
Niet open voor verdere reacties.
  1. GwoonAn

GwoonAn Fanatiek lid

1 okt 2006
    3.040
    51
    48
    Vrouw
    Verpleegkundige
    NH
    Hoi hoi,

Ik zat rond te neuzen voor een baan tot dat ik weer naar school ga.
    Maar ik vond een site waar je dus emails kan verwerken voor 25 euro per e-mail, het is thuis werk je moet eerst het progamma downloaden voor 20 euro en dan zou je aan de slag kunnen..
    Het lijkt mij te mooi voor woorden.;)
    Er staat op de site dat het allemaal legaal is en blabla ook een kvk nummer enz. :)
    Maar is er hier iemand die dit soort thuiswerk doet, en is het echt wel te vertrouwen?

2. ing49824

ing49824 Fanatiek lid

28 okt 2011
    2.086
    0
    0
    Emlichheim (DL)
    Klinkt inderdaad erg mooi, maar werk waarvoor je moet betalen? Persoonlijk zou ik dat dus nooit doen. Wie zegt dat je daadwerkelijk betaalde emails krijgt? Mocht je het wel doen, veel succes :)

3. jonibra

jonibra Niet meer actief

Ik doe het niet maar weet wel hoe het werkt .

Jij koopt dat startpakket van hun en daar staat in dat je hetzelfde moet doen als hun ( maar dan verpakt in een mooi verhaal )

De bedoeling is dus dat je ook weer dat startpakket gaat verkopen voor 25 euro en de zogenaamd betaalde email zijn dus de emails die je krijgt van mensen die het werk willen gaan doen en die het weer van jou kopen.

4. GwoonAn

GwoonAn Fanatiek lid

1 okt 2006
    3.040
    51
    48
    Vrouw
    Verpleegkundige
    NH

Oke ja zie je wel! ik wist dat er een naar luchtje aan zat. ;)
    Maar was wel benieuwd naar hoe het dus werkelijk zou gaan.

5. MamaPeetje

MamaPeetje Niet meer actief

Het betalen voor te downloaden programma's zou ik niet aan beginnen... de enige die daar slapend rijk van word is de aanbieder van dit 'werk'. Ik zou nooit zelf betalen om aan thuiswerk te kunnen komen... Ze betalen mij maar :)

6. Eylem

Eylem Niet meer actief

Meestal als je de naam van zo'n site googelt vind je al genoeg ervaringen (cq ellende). En als iets te mooi om waar te zijn klinkt, is het meestal ook te mooi om waar te zijn ;).

7. Juul75

Juul75 VIP lid

8 apr 2010
    12.091
    7.843
    113
    Google op pyramide spel of Ponzi scheme ;)

8. nana33

nana33 VIP lid

17 nov 2008
    5.536
    3
    0
    Iedereen die hier ingestonken is kan naar de politie gaan en aangifte doen. Dit soort "werk" (idd gewoon een pyramidespel) is namelijk wel degelijk illegaal in Nederland. De meeste van dit soort sites zijn overigens al uit de lucht gehaald.

9. GwoonAn

GwoonAn Fanatiek lid

1 okt 2006
    3.040
    51
    48
    Vrouw
    Verpleegkundige
    NH
    Oke!
    Kan ik die site ergens aangeven zodat die ook uit de lucht gaat??

10. sweetchocolate

sweetchocolate Niet meer actief

Ik ben er een paar keer ingestonken. Of het was een programma om via tweedehands.be spullen te verkopen. De hele uitleg hoe je dat moest doen stond in die handleiding beschreven. Alsof ik niet weet hoe tweedehands.be werkt (spreekt. voor zich lijkt mij). Andere keer geld over gemaakt en toen niks meer ervan gehoord.

Kortom oplichting!

11. nana33

nana33 VIP lid

17 nov 2008
    5.536
    3
    0
    Je kunt altijd even de politie bellen, maar ik denk dat ze alleen stappen ondernemen als jij er zelf al aan hebt meegedaan (en dus bent opgelicht). Zolang je dat "informatiepakket" ;) niet in huis hebt, heb je namelijk geen concreet bewijs dat het om een pyramidespel gaat. Maar iedereen die al wel is opgelicht moet echt aangifte doen, alleen op die manier gaan die rotwebsites de lucht uit en voorkom je dat er nog meer mensen de sjaak worden!

Deel Deze Pagina