Cheap Trick - The Flame - YouTube Deze heb ik sinds kort met dank aan songpop weer gevonden...wauw zo,n mooi nummer. Dolly Parton - Sandy's song (HQ) - YouTube en deze wil gedraaid hebben als ik er niet meer ben.
Sinds de crematie van me papa heel speciaal voor mij!(houd eigenlijk niet echt van westlife) I'll See You Again Lyrics Westlife - YouTube
Mooi nummer van Phil Collins, houd sowieso van zijn muziek!Phil Collins - One More Night (Official Video) - YouTube Deze is upbeate, maar ook heel speciaal voor mij. Wordt er helemaal happy van als ik even down ben. Phil Collins - Wear My Hat (Live & Loose In Paris 1997) - YouTube Aaliyah - The One I Gave My Heart To (Music Video) - YouTube Deze origineel vindt ik mooi, maar vindt die van Celine Dion ook mooi(2de link). Heart - Alone - YouTube Celine Dion - Alone (Official Music Video) - YouTube
Deze schiet me als eerste te binnen, Avenue Q - There's a fine fine line There's A Fine, Fine Line Lyrics - YouTube Mark Knopfler - What it is. Mark Knopfler - What It Is + lyrics - YouTube Vind Mark Knopfler sowieso wel goed. Flipsyde - Happy birthday (pas op, kan voor sommige meiden kwetsend zijn) Flipsyde - Happy Birthday (With Lyrics) - YouTube
Ja die! En deze: Alan Parsons Project - Old And Wise Billy Joel - Goodnight Saigon Damien Rice - Hallelujah (Leonard Chen cover) Damien Rice - 9 Crimes
Ja, prachtig nummer he? Raakt mij elke keer weer als ik hem hoor. Ik hou wel van westlife trouwens....jammer dat ze gestopt zijn! Hier een kleine greep van wat ik mooi vind: The Fray - Be Still Be Still - The Fray (Official Full Song) - YouTube Beth Hart - Leave the light on Beth Hart - Leave the Light On.wmv - YouTube Ed Sheeran - Small Bump Ed Sheeran - Small Bump [Official Video] - YouTube Ronan Keating - I hope you Dance Ronan Keating - I Hope You Dance - YouTube Christina Aguilera - I'm OK I'm Ok - Christina Aguilera - YouTube Pink floyd - Comfortably numb Pink Floyd - Comfortably Numb - YouTube Linkin Park - Somewhere I belong Linkin Park - Somewhere I Belong (Video) - YouTube
Mooie nummers komen voorbij!! Ik zet hier mijn ultieme top 3 neer, die eigenlijk nooit aan verandering onderhevig is en daaronder mijn top 3 van dit moment (zijn niet persé nieuwe nummers trouwens) Top 3 Allertijden: 1. De 'circle of life' wordt hierin zo prachtig gezongen, veel gedraaid in de tijd dat mijn vader overleed en ook tijdens mijn miskramen en zwangerschap: Live - Lightning Crashes - YouTube 2. Omdat iedereen wel verlangt naar 'n 'gewone wereld': Duran Duran - Ordinary World - YouTube 3. Gewoon daarom: Phil Collins - Against All Odds ( Take A Look At Me Now ) - YouTube Top 5 Dit moment: 1. Geweldig nieuw talent, heerlijke muziek: Finale: Douwe Bob - Multicolored Angel - De Beste Singer-Songwriter van Nederland - YouTube 2. Prachtig liedje van een hier totaal onbekende zanger, in Engeland echter net zo succesvol als Robbie Williams. Heb hem een paar keer live mogen zien en echt niemand is live beter heb ik toen geconcludeerd. (en heb toch al wat concerten bezocht inmiddels) En zijn stem raakt me echt altijd! will young Come on - YouTube 3. Geen reden, gewoon prachtig en mooiste tekst ooit geschreven denk ik: Marvin Gaye - What's Going On - YouTube
Ken heel veel mooie nummers maar dit nummer van Blof is nu extra speciaal voor me omdat we het gedraaid hebben op de crematie van ons zoontje. Zo mooi, zo mooi - YouTube
Leuk dat Pink Floyd toch ook bij 2 meiden in het lijstje staat. Dat is toch ook echt 1 van mijn absolute favorieten. maar ook: Elbow; Newborn: Elbow - Newborn - YouTube Editors; Papillon..........."beval" liedje Editors - Papillon - YouTube Eels; Novacaine for the soul Eels - Novocaine For The Soul - YouTube Hahaha, ik zie nu toevallig allemaal met een E, even nog een andere letter zoeken. Suzanne Vega; My name is Luka Suzanne Vega - Luka - YouTube Zita Swoon; thinking of you Zita Swoon-Thinking about you - YouTube en radiohead niet te vergeten; Radiohead - Street Spirit (Fade Out) - YouTube en dan nog een heleboel o'ja-tjes waar ik nu niet zo snel op kan komen. Wel ben ik vaak meer van het bandjes kijken in Paradiso of op festivals........al is dat wel een stuk minder geworden de afgelopen 3 jaar
Wat een mooi nummer.. Ik dacht net nog even aan deze, Manau - La tribu de dana Manau - La Tribu De Dana - YouTube Toen was ik nog een paar jaartjes jonger
Hoe vind je deze van Heart dan? Kippevelnummertje Heart - All I Wanna Do Is Make Love To You - YouTube
Pfoeh. Ik heb véél nummers die ik mooi vind. Klein lijstje: Dire Straits - Sultans Of Swing - YouTube pachelbel's Canon in D--Soothing music(the best version) - YouTube The Killers - Spaceman - YouTube John Mayer - Stop This Train (LIVE) - YouTube ( eigenlijk alles van John Mayer! ) Pink Floyd - Comfortably Numb - YouTube Keane - Bedshaped - YouTube Coldplay - The Scientist - YouTube Coldplay - Princess Of China ft. Rihanna - YouTube ( ik vind die Rihanna toch zo bleeeeeeegh, maar in dit nummer past ze wel ) Johann Sebastian Bach-Air on G String - YouTube BOLERO-RAVEL - YouTube Zo, leuk topic. Krijg direct een goed humeur met al die mooie nummers *edit* kan er nog wel wat nummers bij zetten Edvard Grieg - Morgenstimmung - YouTube ( in the hall of mountain king trouwens ook ) Dire Straits - Walk Of Life - YouTube
Josh Groban: You are loved http://www.youtube.com/watch?v=EGLSk3AVcUU[/QUOTE] Ja !! Je kent 'm !!! Mooi hé?
Heb geen mooiste nummer.. Luister alleen maar goede muziek Hier een paar favorieten: Metallica - Mama Said [Official Music Video] - YouTube Metallica - No Leaf Clover [Official Music Video] - YouTube Saxon - "I've Got to Rock (To Stay Alive)" SPV Records - YouTube Metallica - Turn the Page [Official Music Video] - YouTube Enter Sandman - Metallica vs. Venus - Shocking Blue (Blaas of Glory Cover feat. Tygo Gernandt) - YouTube en heel veel 80's hits.. Geweldig, vooral van die "foute nummers" 80's Music Compilation Part 1 Some Of The Best 80's Songs - YouTube
Ik ben nog aan het uitvogelen hoe ik een linkje plaats... Mijn mooiste nummer is van Aerosmith- Dream on. Goeie tekst met goeie boodschap!
Oh en runner-up is Saybia-the day after tomorrow Luisterde mijn man vaak toen we nog vrienden waren en hij verliefd op me was en ik er nog niet aan wilde geven...