Papa Roach - Leader Of The Broken Hearts [THE CONNECTION - 2012] Lyrics in Description - YouTube Voor mij is het deze momenteel.. Omdat het mijn situatie echt perfect beschrijft. De MMM is echt een hel, en toen we na die gruwelijke punctie te horen kregen dat alles voor niets was geweest omdat er gewoon geen bevruchtingen waren en onze poging compleet was mislukt, is m'n wereld echt even ingestort. Dit nummer helpt me er weer een beetje bovenop. 'And now I finally know what it feels like to risk everything and still survice. When you're standing on a battlefield, and all the pain is real, that's when you realise that you must have done something right, 'cause you never felt so alive.' Momenteel ben ik nog lang niet op het punt van 'Never felt so alive', maar we gaan er gewoon weer voor en hopelijk kan ik dit snel een plekje geven en slaagt onze volgende poging wel
heb ook een hele lijst hoor ! ja ik ben evanescence fan Evanescence- Sick lyrics (real pitch) - YouTube Evanescence - My Immortal - YouTube Evanescence - What You Want - YouTube Understanding Evanescence - YouTube Disturbed - Down With The Sickness [Music Video] - YouTube Disturbed - Indestructible [Music Video] - YouTube Disturbed - Land Of Confusion [Official Music Video] - YouTube Black Sabbath "Paranoid" Music Video - YouTube Metallica - Nothing Else Matters (official video clip) - YouTube (ter na gedachtenis aan mijn beste vriend die overleed op 12-06-2012 is gedraaid op zijn crematie R.E.M. - Losing My Religion (Video) - YouTube System Of A Down - Aerials - YouTube System Of A Down - Lonely Day - YouTube Rammstein - Du hast - YouTube hele lijst maar is wel wat ik het meest luister
Comptine d'Un Autre Été- Die fabelhafte Welt der Amélie Piano [Large Version 2010] - YouTube Gisteren gehoord! Prachtig....
Heel bijzonder meid, en ik heb het al eerder gezegd maar lees nog steeds je blogs en wat kun jij schrijven zeg! Prachtig en helaas zijn sommige dingen ook zo herkenbaar. Ik hoop dat Dusseldorf jullie meer geluk brengt meid!
Dit luister ik op dit moment heel veel. De vertaling van de tekst is nogal gruwelijk, maar vind de nrs geweldig. Ook komt er binnenkort een film uit. De link is gelijk mijn hele afspeellijst. Nightwish, Imaginaerum nightwish Imaginaerum - YouTube
Marco Borsato - Waarom Nou Jij - YouTube marco borsato met waarom nou jij heeft voor mij een speciale herinnering een hele goeie vriend van mij is 9jaar geleden omgekomen bij een scooter ongeluk, had een helm op en keihard met zijn hoofd op de stoeprand gekomen op slag dood,en dit liedje werd gedraaid op de begravenis
Veel muziek is mooi hier een aantal: Dit nummer vergezelde mij regelmatig tijdens het forenzen Dire Straits - Sultans Of Swing - YouTube Stairway to Heaven Led Zeppelin-Stairway to Heaven - YouTube Herinnering aan het begin van mijn studententijd (dit nr is uiteraard ouder maar wij hadden een cd gemaakt voor het kamp met dit nr erop ) Eagles - Hotel California - YouTube Van mijn moeders crematie en uitstrooien: The Beatles - Blackbird (official video) - YouTube gewoon mooi... Scorpions - Wind Of Change (Original Version) - YouTube Het nummer waar ik naar vernoemd zou worden Eric Clapton - Layla - YouTube Een van de nummers waarvan ik op dat moment besefte dat veel mensen onder andere omstandigheden moesten leven USA FOR AFRICA - We Are The World - YouTube unchained melody Righteous Brothers - UNCHAINED MELODY - GHOST - YouTube Heerlijk nummer om je kop bij leeg te maken CRANBERRIES - ZOMBIE (subtitulado) - YouTube Hier kon mijn vader zo mooi laag op meezingen The Doors - Riders on the storm - YouTube Heerlijk nr Metallica - Nothing Else Matters (official video clip) - YouTube Pink Floyd - Another Brick In The Wall(Live) - YouTube
Dit is echt m'n lievelingsliedje: Harrie Jekkers - De man in de wolken Zo'n mooi verhaal wordt er in verteld! Man in de Wolken Ariënsschool - YouTube Keane - Bend and Break Keane bend and break - YouTube Dit nummer (en de rest van de cd) heb ik ontelbare keren beluisterd tijdens de laatste maanden van m'n zwangerschap. Is ook een soort symbolisch 'bevalnummer' geworden: "If only I don't bend and break, I'll meet you on the other side, I'll meet you in the light" Die tekst vond ik toen zo toepasselijk, omdat een baby'tje ook ineens in het felle licht is als hij/zij geboren wordt en ik een nogal pittige bevalling had. Ik word er stiekem nog steeds een beetje emo van als ik 'm hoor... (ongetwijfeld bedoelt de zanger iets heel anders met de tekst ) Frank Boeijen - De Piano van Beethoven Frank Boeijen - De piano van Beethoven - - YouTube De Piano van Beethoven doet er het zwijgen toe Alleen de naald die krast jouw naam in mijn hart en ook van hem: Zeg me dat het niet zo is Frank Boeijen - Zeg me dat het niet zo is - YouTube Beide nummers ontzettend vaak gedraaid toen de beste vriend van m'n broertje op 16-jarige leeftijd overleed na een ongeluk. En Jacques Brel - Ne me quitte pas Jacques Brel - Ne me quitte pas - Paroles (Lyrics) - YouTube Herman van Veen - Weet je nog Weet je nog...? - Herman van Veen - YouTube Wilde ik eigenlijk zingen op m'n opa's bruiloft, maar m'n broertje vond de gitaarbegeleiding veel te ingewikkeld Toen is het In my life van the Beatles geworden: The Beatles - In My Life - YouTube Verder weet ik ff niet...
Liedje opzoeken op youtube, url kopiëren en plakken in je berichtje. ZP maakt er automatisch een link van
Ben altijd al fan geweest van country en na 4 maanden VS is mijn liefde weer helemaal aangewakkerd; If I Die Young - The Band Perry The Band Perry - If I Die Young - YouTube Lullaby - Dixie Chicks Dixie Chicks - Lullaby - YouTube En dit nummer is gewoon heerlijk om keihard aan te zetten (en nog harder mee te blèren) in de auto I Don't Want This Night to End - Luke Bryan Luke Bryan - I Don't Want This Night To End - YouTube Kan wel hele lijsten plaatsen, maar dat zal ik maar niet doen
Ik vind Youp van 't Hek als cabaretier nogal vervelend, maar hij heeft wel een aantal mooie liedjes gemaakt. Bijvoorbeeld deze: Youp van 't Hek - Niemand weet hoe laat het is - YouTube of deze De Klok, Youp van 't Hek - YouTube Youp van 't Hek - Oude Man - YouTube Youp van 't Hek- Sleutels (Lied) - YouTube In m'n studententijd (die begon in 1995 ) wilde ik natuurlijk groots en meeslepend leven zoals hij het bezingt en een tijdlang heb ik dat ook best gedaan, maar uiteindelijk ben ik nu in de positie die hij juist verafschuwt, hahaha (ambtenaar met koophuis, stabiele relatie, en leuk zoontje, hihi) en ik vind het heeeeelemaal prima! Kan nog wel met een vette glimlach op m'n gezicht denken aan alle domme, roekeloze dingen die ik die periode heb gedaan Het motto "Je kunt beter spijt hebben van iets dat je gedaan hebt, dan van iets dat je nooit hebt gedurfd" is nog steeds wel aan mij besteed.