Waarom denk je dat ik geen facebook heb! Prachtig mooie quotes en plaatjes trouwens. Betrapte me net op een traantje bij 1 van de geposte filmpjes...
Eigenlijk wel jah Haha zou ik ook moeten doen! Ik durf ook niet hoor, bijna niemand weet t ook van ons dus zou beetje raar zijn haha.
Ik denk het ook vaak, maar ik vind het dan ineens zo openbaar.. Ik maak nergens een geheim van maar dat is dan ook weer niet nodig
Dit! Ik 'like' wel vaak dingen op bv de facebook van Freya, en er zijn vast mensen in mijn lijst die dat dan zien. Maar om nou zo in your face quotes op mijn eigen tijdlijn te zetten vind ik (nog) wat ver gaan. Bovendien gaan mensen dan echt een hekel aan me krijgen denk ik want ik sta er nogal cynisch in haha
Oow dat wil ik ook wel eens doen, eentje op fb posten. In onze omgeving zijn er genoeg mensen die onze situatie weten, en ik hou ook wel van dat sarcastische. Maar iets houd me toch tegen, plus dat mijn man het niet zo leuk vindt. Van de andere kant ben ik ook wel erg voor bewustwording van fertiliteitsproblemen. Op de een of andere manier blijft het een beetje taboe om er over te praten.
Oh zuuske die is wel goed zeg! ... de rest ervoor ook even bekeken. Zitten echt goeie bij! Maar idd om ze nou op fb te zetten.. terwijl veel het weten.
Ja die zou heel geschikt zijn . Ik zou het ook wel eens uit die taboesfeer willen halen en het iedereen vertellen. Maar aan de andere kant wil ik ook weer niet dat iedereen op mij gaat letten of ik al zwanger ben of niet... Een selecte groep vrienden en familie weet het wel overigens.