Heb ik net vanmorgen een berichtje geplaatst over een man die zijn kindje gedood heeft omdat deze per ongeluk z'n "geliefde" XBox omgooide. Ik dacht dat dit al vrij extreem was. Nu las ik net het volgende : http://www.hln.be/hln/nl/959/Bizar/arti ... oten.dhtml Ik snap er echt de ballen van. Wat zijn er toch veel vreselijke mensen in deze wereld. Ik weet best dat dit excessen zijn, maar ik begrijp het toch niet. Waar waren deze mensen met hun gedachtes? @@@@@@@@ Ryan Whitman, een 24-jarige man uit het Amerikaanse Portland, heeft zijn achttien maanden oude zoontje tot twee keer toe een stroomstoot gegeven met een zogenaamde stun gun, een elektroschokwapen. Hij is veroordeeld en moet vier jaar de cel in voor zijn bizarre daad. Whitman beschuldigde in eerste instantie zijn vrouw. Hij ging echter tegen vrienden rondbazuinen dat hij zijn zoon met de stroomstoten wou harden en dat hij van hem de stoerste van allemaal wou maken. Die uitspraken deden hem uiteindelijk de das om. De gevolgen voor het kind op de lange termijn zijn nog steeds niet duidelijk, meldt CNN. (tdb)
vreselijk! Zieke lui heb je toch, straf is nog te weinig. Zou hem zelf bewerken met zo'n stun gun, op een wel heel gevoelige plaats...je weet wel...
ik ga het niet eens lezen! Word al misselijk als ik de titel zie.. Waarom dit soort berichten toch steeds op zw p worden gepost.. maargoed, dan moet ik maar niet meer bij dit onderwerp gaan kijken...
ieuw, snap eigenlijk niet waarom je zulke nare berichten wil lezen en plaatsen, sorry wil je niet tegen het hoofd stoten, maar vind dit echt shocking
Helemaal mee eens, er mogen geen schokkende dingen hier worden geplaatst dus waarom doen mensen het? Als ik zulke dingen wil lezen dan lees ik het zelf wel op nu.nl. Hier kom ik om over leuke dingen te kletsen en niet over een stel achterlijke ouders die hun kinderen zwaar mishandelen.
Volgens mij staat dit als onderwerp voor Films, Televisie en nieuws. Snap niet dat je het hier dan post .. is gewoon te walgelijk voor woorden
Voor je het forum over films, tv en nieuws aanklikt, is er het volgende te lezen: Films, televisie en nieuws Het forum voor berichten over televisie programma's, films en (internet) nieuws. Geen schokkende berichten of materiaal plaatsen aub. Als moderators zullen we er zo allert mogelijk op zijn dat de echt schokkende berichten gesloten of verwijderd worden. Vriendelijke groet, Kiki Moderator