Even een vraagje! Ik heb de hele dag al last van menstruatiekrampen... het houd ongeveer 1 min. aan en gaat dan weer weg. er zit alleen totaal geen regelmaat in. De ene keer is het om de 8 a 10 min. en de andere keer zit er weer een half uur a uur tussen... beetje vaag dus. Kan dit wel een teken zijn dat het nu eindelijk gaat beginnen? Heb namelijk heel de zwangerschap nergens last van gehad... of zouden dit echt voorweeen zijn..... Hoop zo dat het eens gaat beginnen! wat is jullie ervaring? gr. jvd
Ervaring heb ik nog niet maar ik denk dat het begonnen is ! Spannend zeg, ik wens je het allerbeste toe !
Het kunnen ook voorweeen zijn, vals alarm dus. maar hoop voor je dat het het begin is. Begon hier ook met 8 a 10 minuten, nam toen af naar 5 a 7 minuten en toen ging het snel." Als je begonnen bent, succes !
Tja, mijn ervaring is dat dit voorweeen zijn. Ik weet dat je dit niet wilt horen, maar ik heb dit ook gehad bij 38 weken en 39 weken, uiteindelijk ben ik bevallen met 41 weken. Uit het niets kwamen toen hele pijnlijke weeen opzetten! Maar goed, iedereen is anders, dus wie weet is het bij jou het begin. Overigens doen voorweeen ook heel goed werk. Het kan er voor zorgen dat je baarmoedermond week wordt. Ook heel belangrijk!
dat is inderdaad niet wat ik wil horen hahaha. maar het kunnen inderdaad voorweeen zijn... ze komen nou om de 8 min met een duidelijke piek erin... ben 5 dagen overtijd dus het mag ook wel een keertje gebeuren he ..... maar twijfel wel want beebje word ineens heel actief en blijft maar bewegen! we zullen zien!
Ik had 4 februari ook menstruatie-achtigekrampen en ben in de nacht van 5 op 6 feb bevallen. Hoop voor je dat dit het begin is voor je.
we zijn wel een beetje aan het klokken. ze komen nu om de 6 a 7 min. en duren ongeveer 50 sec. kan ze nog heel goed opvangen en het doet nog niet zo heel erg zeer..de ene is sterker als de ander... we zullen wel zien... heb net onder de douche gestaan het is niet weggetrokken of minder geworden.. we hebben besloten de vl pas te bellen als de pijn echt te erg word... we mogen zoiezo pas bellen als ze een uur lang om de 5 min zijn geweest.... maar als ik dat uit kan stellen zou dat mooi zijn misschien heb ik dan als ze komt echt al wat ontsluiting... maja nu lopen we op de zaken vooruit he beebje is wel erg actief tussen de weeeen door..... ( als het weeeen zijn )
Hihi ik had dat ook 's nachts en die ochtend is ons ventje geboren 's Avonds rond 19:00 begon het met 7-8 minuten, ik twijfelde ook nog of het voorweeën waren, die nacht zette het aardig door, maar tot de persweeën aan toe hield ik altijd pauzes van 4-5 minuten! Tot 5 uur zaten er zelfs pauzes bij van weer zo'n 8 minuten. Dus niemand had verwacht dat ik al 9 cm ontsluiting zou hebben Ook de VK niet, die keek rond 9:00 alleen naar mn ontsluiting omdat ik wel nieuwsgierig was en op een paar cm hoopte 10:55 is Jayro geboren. Luister goed naar je eigen lichaam, ik hield mezelf voor de gek door te denken dat ik me niet aan moest stellen en kleinzerig was, achteraf had ik gewoon al flinke ontsluitingsweeën! Mijn weeën waren waarschijnlijk wat onregelmatiger omdat mn vliezen het dempte, die hingen er al uit zeg maar Dusss alles kan, wie weet! Spannend, laat het gewoon gebeuren, houd de tijden in de gaten en mocht je net als ik nieuwsgierig worden, gewoon lekker bellen toch!
Je bent een paar dagen niet geweest - betekent dat dat je kleintje er nu is? Wat jij beschrijft (iedere 6-7 minuten, 50 seconden lang, met een duidelijke piek) heeft bij mij een aantal uur geduurd, maar die avond heeft het doorgezet en net voor 4 uur 's nachts is kleintje geboren.
hoi! Ja klopt! Zondag is onze dochter Lynn geboren! De weeen hebben aangehouden ! Ze bleven maar onregelmatig komen ! om 6 uur in de ochtend heb ik toch maar de verloskundige gebeld! toen ze kwam had ik 6 cm! En om 10:22 is Lynn geboren!
Van harte gefeliciteerd! Klinkt als een goede bevalling (onregelmatige weeën en toch al 6 cm, dat schiet lekker op!) Geniet van je dochter.
ik heb sinds gister ook last van menstruatiepijn. ben gisterochtend in eht ziekenhuis geweest eers had ik sochtends voordat ik naar het ziekenhuis ging veel harde buiken erbij dat nam in het ziekenhuis af maar die menstruatiepijn is gebleven tot nu harde buiken heb nu zelden terwijl ze gister regelmatig waren. hadden jullie dat ook of hadden jullie alleen ongiepijn zeg maar? ze wisten bij niet echt wat het was, indalings weeen of oefenweeen ik moest het afwachten. nu heb ik dus alleen die ongiepijn en zit te twijfelen of ik moet bellen of niet, denk dat ik ff wacht, zo even douchen en kijken of het minder word. vannacht elk uur wakker geweest maar voelde verder niks, zodra ik vanmorgen beneden zat kwam die pijn weer. pff spannend.
zo begon het bij mij ook.... maarre het werd nadat ik die nacht weeen kreeg toch nog een lange dag (verjaardag notabene) maar ik kreeg het mooiste verjaardagskado ooit! Levi onze zoon