Heb het zelf gemaakt. Heb een mdf plaat op maat laten zagen, behang gekocht bij de praxis en dit behangen op de mdf plaat. Toen 2 spijkertjes erin en er harten aan opgehangen. @lovelyme, bedankt voor de felicitatie Voel me prima!
Wat een mooie crea's allemaal!!! @Lovelyme: waar heb je de takken zo los gekocht als ik vragen mag? Heb al heel lang geen tijd gehad om eens zo te gaan shoppen en wil dit al een lange tijd doen. Je ziet ze wel steeds meer nu. Net zoals die hartjes allemaal haha @Consider: wat een verandering erg mooi!! Je hebt me trouwens op een goed idee gebracht. Ik wil een canvas doek hangen boven de bank maar pas wanneer wij de perfecte foto hebben gevonden. Nu is het daar nog steeds zo kaal en jou idee vind ik erg mooi. Ga die hier ook gebruiken voor zolang
moet je vormen maken met zilverfolie en die lijm je op het doek, dan doe je er laagjes folie overheen zodat je niet ziet dat er vormen onder verstopt zitten. en dan smeer je er schoenpoets overheen! erg leuk.... Ik zal kijken of een foto gaat lukken maar ben a-technisch hoor dus beloof niks
Zijn er mensen die al kerst-deco's voor op de salon of eettafel hebben gemaakt?? Daar ben ik wel heel benieuwd naar namelijk. Vorig jaar ook de truuk met water, sneeuw en ballen uitgehaald, maar wil nu wat anders. Dus dames: show je foto's please!!!!
Nou hoop dat er meer foto's komen. Vind het altijd zo gaaf alleen heb ik nooit van die creatieve ideeen helaas. Hoop hier wat te zien
tadaaaa! Hier mijn creaties gemaakt van verhuisdekens (te koop bij de Gamma voor vijf euro per stuk, wel even wassen)
oh wat leuk snoes goed idee ik ga ook zo' n deken halen haha . Verhuisdeken is dat net zo iets als een plaid ?