uitslag kindje van 1 jaar en zwanger!

Discussie in 'Stel je vraag aan de verloskundige' gestart door MoesCH, 24 sep 2009.

Topicstatus:
Niet open voor verdere reacties.
  1. MoesCH

MoesCH Fanatiek lid

23 jan 2009
    4.303
    1.389
    113
    Vrouw
    Hey dames,

Komende zaterdag ben ik 39 weken zwanger.. nu is t zo dat we n kindje hier in huis hebben (1 jaar) die de afgelopen dagen flinke koorts heeft gehad en al n maand moet hoesten! we zijn bij de HA geweest en volgens haar was t een oorontsteking.. ze heeft neusspray en paracetamol gehad.. Nu vandaag heeft ze ineens allemaal rode vlekjes.. Ik ben dus bang dat t een kinderziekte is wat ze heeft.

Nu ben ik zelf wel ingeent tegen BMR en heb de 5e ziekte gehad toen ik klein was en heb ook de waterpokken gehad!

Stel dat t een kinderziekte is wat ze heeft, kan dat dan nog kwaad voor mijn baby? ben zaterdag 39 weken, dus moet bijna bevallen..

alvast bedankt!

2. Immie

Immie Verloskundige

17 dec 2006
    7.813
    0
    0
    Verpleegkundige en Verloskundige
    Hoihoi,

Het klinkt als de 6e ziekte... deze is niet schadelijk in de zwangerschap
    De 5e ziekte kan nu weinig tot gaan kwaad meer doen. Je kindje is helemaal af! Dus maak je daar geen zorgen over! Daarbij heb je de 5e ziekte zelf doorgemaakt dus antistoffen er tegen,

Veel beterschap!

Imke

3. MoesCH

MoesCH Fanatiek lid

23 jan 2009
    4.303
    1.389
    113
    Vrouw
    hartstikke fijn om te weten!
    kan t als de baby nu geboren zou worden ook geen kwaad?

heb egt veel aan dit forum! harstikke fijn!

4. MoesCH

MoesCH Fanatiek lid

23 jan 2009
    4.303
    1.389
    113
    Vrouw
    ze heeft vanacht trouwens ook jeuk gehad aan de vlekjes/bultjes op dr hoofdje.. maar lees overal dat de 6e ziekte niet gepaard gaat met jeuk? of kan dit tog wel.. de koorts is wel helemaal weg..

Kan dit kwaad voor een pasgeboren baby?

Deel Deze Pagina