Schommelstoel baby ervaringen

Discussie in 'De babyuitzet' gestart door aardbei1707, 21 aug 2015.

Topicstatus:
Niet open voor verdere reacties.
  1. aardbei1707

aardbei1707 Fanatiek lid

20 aug 2012
    4.246
    682
    113
    Wie heeft een schommelstoeltje voor de baby? Ik had er geen bij me dochter maar op het kdv lag ze er veel in... zit dus nu te twijfelen om deze wel aan te schaffen.. maar ja geen idee of het echt wat is voor de baby, dus hoor graag wat ervaringen van andere:)

2. Louloute

Louloute Niet meer actief

Hier wil onze zoon van 10 dagen oud er nog niet in! Weet niet of het er nog te vroeg is daarvoor..:)

3. MoniekJ

MoniekJ Fanatiek lid

12 mei 2015
    1.719
    0
    0
    HBO-B biomedisch laboratoriumonderzoek.
    Tilburg
    Vriendin dr oudste wilde nergens anders in. Dr jongste wilde er absoluut niet in, tot ze wat ouder was. Denken dat het ding voor haar nog te wild was in het begin en ze meer behoefte had aan stil liggen.

Je kunt even aankijken hoe hij er op zal reageren in het kdv. Of tijdelijk een lenen van iemand. Zonde om er een aan te schaffen als ie het niet prettig vind. Niet elk kindje vind het fijn namelijk.

4. Shaana

Shaana Bekend lid

7 apr 2014
    886
    23
    18
    Zit ook te twijfelen, de ervaringen zijn zo verdeeld.
    Lenen is voor mijn geen optie (niemand heeft een kleine in de omgeving). Via marktplaats dan maar?

5. Nacho

Nacho Fanatiek lid

3 jun 2015
    2.369
    9
    38
    Vrouw
    Baby & Mama Coach
    Houten
    Wat bedoel je eigenlijk met een schommelstoeltje? Een wipstoeltje?

6. aardbei1707

aardbei1707 Fanatiek lid

20 aug 2012
    4.246
    682
    113
    Uitproberen is geen optie niemand zo'n ding heeft en mijn kids gaan niet meer naar een kdv...

Ja een wipstoeltje wat je kan laten schommelen, wat je dus in kan stellen..

7. Nacho

Nacho Fanatiek lid

3 jun 2015
    2.369
    9
    38
    Vrouw
    Baby & Mama Coach
    Houten
    Oh ik heb alleen een gewoon wipstoeltje. Wel eens nuna leaf geprobeerd, maar dat was saai. Schokkerige bewegingen zijn hier favoriet.

8. MoniekJ

MoniekJ Fanatiek lid

12 mei 2015
    1.719
    0
    0
    HBO-B biomedisch laboratoriumonderzoek.
    Tilburg
    Mn zusje heeft er via facebook eentje voor weinig geld (of gratis?) overgenomen. Probeer eens fb groepen uit de omgeving. Of marktplaats inderdaad.

9. BVS

BVS Bekend lid

28 nov 2014
    797
    0
    0
    V
    Ik heb een elektrische, wat ze ervan vind geen idee, ze zit nog in mn buik. Maar vriendinnen van me zweren erbij. Die kinderen vond t helemaal geweldig.

10. babbel1983

babbel1983 Fanatiek lid

3 jul 2013
    1.338
    302
    83
    Hier ook gehad, maar eigenlijk niet veel gebruikt.
    Mijn dochter vond het niet echt bijzonder, heb niet echt het gevoel gehad dat het een meerwaarde had boven een gewone wipstoel.
    Achteraf gezien had ik hem niet gemist als ik hem niet had gehad.
    Maar mijn neefje vond het heerlijk om in zo'n schommelstoel te liggen. Die heeft er echt uren in doorgebracht in de eerste maanden van zijn leventje, die vond het heerlijk.
    Dus ja, verschilt denk echt per kind of ze het fijn vinden of niet.

11. Twingia

Twingia Fanatiek lid

7 dec 2013
    1.151
    1
    38
    thuis dingen doen, met de kinderen knuffelen.
    Friesland
    Hier veel gebruikt bij ons dochtertje, ze viel er lekker in slaap in, als ze niet wilde slapen over dag :)

12. Rozaly

Rozaly Bekend lid

26 apr 2011
    736
    0
    16
    Ik heb er destijds één geleend en het was één van de weinige manieren om mijn zoontje stil te krijgen (wanneer hij niet bij mij lag). Staan vaak te koop op marktplaats voor weinig!

13. Fee89

Fee89 Fanatiek lid

23 aug 2013
    2.349
    808
    113
    Gent
    Ik heb die van Chicco gekregen. Super ding vind ik dat! Onze meid is ondertussen rond een half jaar en ze kan al heel goed haar benen omhoog en omlaag slaan om de stoel te doen schommelen :D Beleeft er veel plezier aan! En de speelgoedboog erboven, daar kan ze zich ook lang mee bezig houden en kan je ook eigen hangspeeltjes aan vasthangen. Zou geen ander meer willen.

Dus om te spelen super oplossing! Maar als ze dan eens een beetje lastig doet of niets goed is, dan zet ik haar bij me in de keuken terwijl ik afwas of dergelijke,en kan ze mij mooi in de gaten houden en is ze weer tevreden. Heel handig :)

14. Rabbit

Rabbit Niet meer actief

Hier was het een goede uitkomst. Zl last van verborgen reflux. Wipstoel Was te plat. En plat in box was ook geen optie. Dus dagelijks even in stoeltje zodat toch even wat kon doen. Had hem via ruilhoekje op fb dus was ok niet duur mocht het niet bevallen hebben. Want ieder kind inderdaad anders. Was wel met 4mnd eruit was er toen klaar mee. Maar toch mooi tijdje kunnen gebruiken.

15. Tralalala

Tralalala Fanatiek lid

29 dec 2012
    1.968
    1
    36
    Zuiden van NL

Deel Deze Pagina